اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
قرعه کشی متولدین آذر و مسابقه سلفی با قاب چهارسالگی افق کوروش
1396/09/11
تمدید شد؛

قرعه کشی متولدین آذر و مسابقه سلفی با قاب چهارسالگی افق کوروش

به گزارش روابط عمومی ، متولدین ماه آذر به مناسبت چهارمین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش می توانند در قرعه کشی بزرگ سالگرد افتتاح فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش شرکت کنند.

 برای شرکت در قرعه کشی سالگرد افق کوروش کافیست متولد آذرماه باشید و مشخصات خود را طبق موارد درخواستی در وب سایت افق کوروش به آدرس okcs.ir و در صفحه مسابقه سالگرد افتتاح افق کوروش ثبت و تکمیل نمایید تا در قرعه کشی 9عدد پلاک طلا شرکت کنید و یکی از 9برنده خوش شانس ما باشید.

شرکت کنندگان عزیز توجه داشته باشند که در صورت برنده شدن، اصل کارت ملی و تاریخ تولد افراد ثبت شده در سایت افق کوروش با شناسنامه مطابقت داده می شود.

شایان توجه است؛ با توجه به راه اندازی اولین فروشگاه تخفیف محور شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در تاریخ 9 آذر ماه، آن دسته از شرکت کنندگان که سالروز تولدشان مصادف با افتتاح اولین شعبه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش (9 آذر ماه ) باشد، برای شرکت در این قرعه کشی شانس و امتیاز 2 برابری خواهند داشت.

لازم به ذکر است؛ در پی استقبال بی نظیر و درخواست مشتریان عزیز، مسابقه عکاسی با قاب چهارسالگی افق کوروش و قرعه کشی متولدین ماه آذر در سالگرد افتتاح افق کوروش تا 15 آذرماه تمدید شد.


برچسب ها:

فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای
تخفیف
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

ارسال نظر

ارسال

مطالب مرتبط

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها