اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
قدردانی مدیرعامل از کارکنان فروشگاه های افق کوروش در سراسر کشور 
1396/09/12
در چهارمین سالگرد افتتاح افق کوروش صورت گرفت؛

قدردانی مدیرعامل از کارکنان فروشگاه های افق کوروش در سراسر کشور 

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در چهارمین سالگرد افتتاح این فروشگاه از زحمات و همراهی کارکنان افق کوروشِ سراسر کشور برای ارتقاء جایگاه این مجموعه قدردانی کرد.


 
به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، امیرخسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در مراسم چهارمین سالگرد افتتاح این فروشگاه از زحمات شبانه روزی کارکنان افق کوروش در سراسر کشور و همچنین همکاران ساختمانِ مرکزی در دست یابی به اهداف عالیه مجموعه تقدیر کرد.   

 

وی در این دیدار صمیمانه با همکاران ساختمان مرکزی، از نیروی انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه یاد کرد و با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و بهبود امور و ضمن تشریح عملکرد و برنامه های آتی شرکت، گفت: هم اکنون فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به لحاظ تعداد شعب و نیروی انسانی در سکوی نخست صنعت فروشگاه های زنجیره ای کشور قرار دارد و حفظ این جایگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 


مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ادامه از افتتاح اولین شعبه فروشگاه افق کوروش در شهر بغداد عراق خبر داد و گفت: مطالعات راه اندازی فروشگاه افق کوروش در بغداد انجام شده و امیدواریم در سال 97 شاهد افتتاح اولین شعبه فروشگاه های زنجیره ای ایران در خارج از کشور باشیم.


وی همچنین راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا را مورد اشاره قرار داد و افزایش فروش اینترنتی را از دیگر برنامه های افق کوروش برشمرد. 


فخریان در عین حال گسترش فروشگاه های فرانچایز افق کوروش را مورد تاکید قرار داد و در ادامه بهبود فرآیندها را از مهم ترین دغدغه های آتی افق کوروش ذکر کرد. 


وی همچنین سالِ جاری را سال شکوفایی و بهره وری عنوان کرد و در ادامه راهکارهایی را به منظور بهبود عملکرد و افزایش بهره وری ابراز نمود.  


مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در پایان موفقیت های این مجموعه را مدیون حمایت های گروه صنعتی گلرنگ دانست و از پشتیبانی جناب آقای دکتر فضلی در این مسیر قدردانی کرد.
 


برچسب ها:

فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای
تخفیف
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا / افتتاح شعب در عراق به زودی 

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها