اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
مدیرعامل افق کوروش از شعبه شماره یک بازدید کرد 
1396/09/12
در سالروز افتتاح فروشگاه های افق کوروش؛

مدیرعامل افق کوروش از شعبه شماره یک بازدید کرد 

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، نهم آذرماه مصادف با سالروز افتتاح این فروشگاه از شعبه شماره یک افق کوروش بازدید کرد.


 
به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در چهارمین سالگرد افتتاح این فروشگاه، از شعبه شماره یک افق کوروش- شهیدان واقع در خیابان آزادی- بازدید کرد.  


مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در جریان این بازدید با مشتریان حاضر در فروشگاه به گفتگو پرداخت و در جریان نظرات و پیشنهادات مردمی قرار گرفت. 

 


وی در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات همکاران شعب در دست یابی به اهداف عالیه ، بر تلاش و عزم جدی آنها بر افزایش رضایت مندی مشتریان و خدمت رسانی شایسته به مردم تاکید کرد و رهنمودها و نکاتی را به منظور بهبود عملکرد و رشد شاخص های بهره وری بیان نمود. 


مدیرعامل فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش همچنین با اشاره به ورود کشورهای خارجی به بازار خرده فروشی های ایران و رقابت های روز افزون در این صنعت ،  ابراز امیدواری کرد که افق کوروش با خدمت رسانی شایسته به مردم و همچنین نوآوری و خلاقیت همچنان در صنعت خرده فروشی پیشتاز و پیشگام باشد. 
 


برچسب ها:

فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای
تخفیف
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا / افتتاح شعب در عراق به زودی 

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها