اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
تقدیر از مدیرعامل افق کوروش به عنوان مدیر کارآفرین کشور 
1396/09/27

تقدیر از مدیرعامل افق کوروش به عنوان مدیر کارآفرین کشور 

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان مدیر کارآفرین کشور موفق به دریافت لوح تقدیر کارآفرینی شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، سومین کنفرانس کارآفرینی، استقامت ملی و توسعه پایدار با رویکرد تجلیل از کارآفرینان نمونه کشور به همت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.


این کنفرانس با حضور جمعی از کارآفرینان کشور، مقاماتی از جمله معاونت حقوقی و برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، مدیران عامل بانکها و متخصصین و صاحب نظران حوزه صنعت و خدمات آغاز به کار کرد. 


در این کنفرانس، مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان مدیرکارآفرین کشور معرفی شد و در حضور سرکار خانم دکتر امین زاده دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی و آقایان برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و علاءالدین میرمحمدصادقی رئیس شورای عالی پیشکسوتان اتاق بازرگانی ایران با اهدای لوح تقدیرِ کارآفرینی از مدیرعامل افق کوروش به پاس زحمات و اقدامات کارآفرینانه تجلیل به عمل آمد. 


در این تقدیر نامه خطاب به مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آمده است؛ 
"در دنیای امروز، کارآفرینان ره پویان راه سخت و پر پیچ و خم پیشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار می آیند؛ همانطور که کشورهای توسعه یافته موفقیت خود را مرهون زحمات کارآفرینان کوشا و ساعی خود می باشند.
با توجه به فعالیت های شایسته و ستودنی شما که گام های موثری را در جهت کارآفرینی و تولید ملی میهن عزیزمان ایران اسلامی برداشته اید، برماست تا با تقدیر از شما مدیر کارآفرین در این مسیر سخت و پر مشقت از جنابعالی حمایت نماییم. موفقیت روز افزون شما را در عرصه تولید و صنعت کشور از خداوند متعال مسئلت می نماییم. امیدواریم که به فرموده ی مولای متقیان با کار نیک پاداش نیک دریافت نمایید."


شایان ذکر است: در این کنفرانس مباحثی منجمله آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی در حوزه کارآفرینی و آموزش، نقش رویکردهای نوین اقتصادی در کارآفرینی، استراتژی های نوین کارآفرینی، کارآفرینی و تأثیر آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، الزامات، چالش ها و فرصت های استقرار در کارآفرینی، سیاست گذاری در بخش های مختلف صنعت، بازرگانی، معدن و کشاورزی و همچنین دو پانل با موضوع تجارب کارآفرینی و پانل تامین مالی سرمایه گذاری و امنیت سرمایه گذاران مطرح شد.
 


برچسب ها:

فروشگاه های همواره تخفیف
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای
تخفیف
کنفرانس کارآفرینی
قدردانی

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها