اخبار افق کوروش /  خرید به صرفه

چاپ
خرید تخفیف دار، چگونگی برخوردار شدن از تخفیف خوب
1396/10/05
چگونه می توانیم خرید تخفیف دار خوبی داشته باشیم؟

خرید تخفیف دار، چگونگی برخوردار شدن از تخفیف خوب

چگونه می توانیم خرید تخفیف دار خوبی داشته باشیم؟

همه ما برای تهیه مایحتاج زندگی روزمره خود، نیاز به خرید اقلام مورد نظرمان داریم و چه بهتر اینکه خرید تخفیف دار و با کیفیتی داشته باشیم. از این رو، بیشتر مردم دنبال مکان هایی هستند که اقلامشان با قیمت کمتری به فروش می رساند؛ اما قبل از اینکه با روش های  خرید تخفیف دار آشنا شویم، باید اول از همه باید هدف و تعریف خود را از این موضوع بیان کنیم تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر و مطلوبمان برسیم.

خرید تخفیف دار چیست؟

اگر بخواهیم دریک جمله بیان کنیم، خریدی است که در آن هزینه پرداختی شما پایین تراز قیمت عرف کالا است ولی این دلیلی بر افت کیفیت و ناکارآمدی کالا نیست.

خرید تخفیف دار خوب است یا بد؟

از آنجا که مبلغ پرداختی شما نسبت به کالای خریداری شده پایین تر است، این فکر به ذهنتان می رسد که کالای خریداری شده، دارای اصالت کافی نبوده و بی کیفیت است، درحالی که مراکزی وجود دارند که کالاهای باکیفیت و با نازل ترین قیمت را به دست مشتری می رسانند تا علاوه بر افزایش فروش خود، خریدار هم سود برده و خریدی اقتصادی داشته باشد.

چرا باید خرید تخفیف دار باشیم؟

جدای از وضعیت اقتصادی، افراد ثروتمند نیز خواستار خریدهای ارزان و باکیفیت و با صرفه هستند برای آگاهی از نحوه خرید به صرفه اینجا کلیک کنید

و به همین دلیل فروشگاه و مراکز خریدی توسط دولت یا بخش خصوصی تاسیس شده است تا تمامی افراد بتوانند خرید اقتصادی، خوب و زندگی راحتی داشته باشند.

حال که می دانیم خرید تخفیف دار به معنای بی کیفیت بودن آن نیست؛ ازاین رو،باید به دنبال پیدا کردن مکان، زمان و چگونگی این نوع خرید باشیم.

از کجا خرید تخفیف دار خود را انجام دهیم؟

امروزه در بیشتر کلان شهرها، فروشگاه و مراکز خرید دولتی و غیردولتی زیادی وجود دارد که اقدام به عرضه و فروش کالاها با قیمت کمتری می کنند و شما می توانید برای تهیه مایحتاج زندگی به این مکان ها مراجعه کنید. این مراکز شامل فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه ها، هایپرها و مراکز بورس آن کالا است.

متاسفانه، همانطور که می دانیم دسترسی به این مراکز برای همه به راحتی امکان پذیر نبوده و برای رسیدن به این مراکز و خرید از آن ها، مجبور به پرداخت هزینه های جانبی زیادی مانند ایاب و ذهاب و غیره هستید.

بازارها یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین های مکان های خرید بوده که بیشتر افراد هنوز هم ترجیح می دهند تا اقلام خود را از این مرکز تهیه کنند. درحالی کلی باید گفت که قیمت های ارائه شده در بازار نسبت به فروشگاه های محلی کمتر بوده ولی ممکن است در برخی از موارد قیمت برابر و گاها بالاتر از کالاهای محلی باشد و همچنین تنوع و به روز بودن کالاها تضمین شده نیست.

مکان دیگر برای خرید تخفیف دار را می توان فروشگاه های محلی نام برد. در برخی مواقع، همین فروشگاه ها اقدام به کاهش قیمت کالاهای خود در زمان های خاص و بنا به دلایلی می کنند.

بهترین زمان خرید تخفیف دار کی است؟

در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگی مانند آن، به صورت همه روزه شاهد تخفیف های خوبی هستیم اما مواقعی وجود دارد که در بیشتر فروشگاه های مناطق کشور اعم از فروشگاه های دولتی و غیردولتی بزرگ یا کوچک می توانید کالاهای خود را با تخفیف های بالایی دریافت کنید. شناخت این زمان ها برای خرید تخفیف دار خیلی مهم است که برخی از آن ها شامل:

  • ایام مناسبتی سال مانند شب عید، اعیاد مذهبی و غیره...
  • دوره های فصلی مانند حراج های زمستانی
  • رویدادهای خاص مانند برگزاری مسابقات ورزشی یا سالگرد افتتاحیه فروشگاه ها

سوالی که ممکن است که در ذهن مطرح شود، این می باشد که علت چنین تخفیف هایی در این فروشگاه و مراکز چیست؟ شمای خریدار، ممکن است که این فکر به ذهنتان برسد که در این گونه مراکز، کالاهای بی کفیت و بنجل به فروش می رسانند؛ در صورتی که چنین مساله ای در اکثر فروشگاه ها وجود نداشته و هدف آن ها از ارائه کالاهای با تخفیف، سود کم، فروش بالا و رقابت با رقبای خود بوده و به همین دلیل قیمت کالاهای خود را کاهش می دهند.

نتیجه گیری

به منظور اینکه بتوانید خرید تخفیف دار مناسبی داشته باشید، دو مورد را بیشتر از همه باید در نظر بگیرید: مکان و زمان.

شناخت اینکه از چه مکان هایی و همچنین زمان هایی کالاهای خود را خریداری کنید تا قیمت آن نسبت به بقیه جاها یا زمان های دیگر کمتر باشد، به شما کمک می کند تا بتوانید یک خرید تخفیف دارمناسب داشته باشید و هم اینکه در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.

 

برای دوستان خود ارسال نمایید


برچسب ها:

#افق کوروش
تخفیف
خرید
فروشگاه
خرید تخفیف دار
#فروشگاه زنجیره ای

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها