اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
تجلیل از بانوان شاغل در شرکت فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش
1396/12/22

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش

همزمان با خجسته زادروز حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)، با برپایی آیینی شکوهمند در ساختمان مرکزی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از مقام شامخ مادر و روز زن تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، "مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر" با حضور مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش  و در جمع بانوان شاغل در ساختمان مرکزی شرکت افق کوروش برگزار شد.

در این مراسم، امیر خسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن تبریک روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا و روز زن و مادر ، به نقش کلیدی و بی بدیل بانوان در توسعه اقتصادی کشور پرداخت و با اشاره به سهم قابل توجه اشتغال زنان در شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، گفت:  اگرچه در برخی موارد نقش سازنده ی بانوان در عرصه های مختلف کشور نادیده گرفته می شود اما دیگر نمی توان از نقش آفرینی های بانوان به سادگی عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه بانوان جایگاه تعیین کننده ای در سلامت اقتصادی یک بنگاه دارند، گفت: هم اکنون بخش قابل توجهی از موفقیتها، ابتکارات و خلاقیت های شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، حاصل دانش مداری، نوآوری و هوشمندیِ بانوانِ شاغل در مجموعه می باشد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ادامه از تلاش ها و زحمات بانوان شاغل در شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش در سراسر کشور قدردانی نمود و ابراز امیدواری  کرد که با الگوپذیری از سیره و منش حضرت فاطمه الزهرا (س) در مسیر کمال و بهروزی گام برداشته شود.


برچسب ها:

فروشگاه های همواره تخفیف
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
تخفیف
فروشگاه افق کوروش
روز زن
روز زن مبارک
گرامیداشت مقام زن

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها