اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
رونمایی از کتاب
1396/12/28
در گردهمايی پايان سال افق كوروش صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب "هرآنچه که درباره فرانچایز باید بدانید"

در جشن پايان سال افق كوروش، از كتاب  «هر آنچه كه در مورد فرانچايز بايد بدانيد»، رونمايی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش، مراسم جشن پایان سال شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور ریاست هیأت مدیره، مدیرعامل ، معاونين و كاركنان برگزار شد.


در ابتدای این مراسم، امیر خسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با تقدیر از زحمات کارکنان این شرکت در سال جاری، موفقیتِ بزرگ افق کوروش را در کسب مقام اول شاخص فروش و بهره وری کل عوامل (TFP)در بین فروشگاه های زنجیره ای و رتبه 69 فروش بین 500 شرکت برتر ایران در رتبه بندی IMI-100 را مرهون تلاش های بی وقفه ی کارکنان دلسوز و متعهد افق کوروش دانست و افزود: خدا را شاکریم که هم اکنون با 7 هزار نیروی انسانی و 900 شعبه در سراسر کشور خدمت رسانِ هموطنان عزیز خواهیم بود.


وی در ادامه به تشریح برخی فعالیت های شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سال جاری پرداخت و راه اندازی شعب فرانچایز، رشد فروش، طراحی و راه اندازی زنجیره سرد، راه اندازی سیستمERP و پورتال تأمین کنندگان و ایجاد فروشگاه اینترنتی اُکالا را  مورد اشاره قرار داد.


مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در خصوص حضور این فروشگاه در خارج از مرزهای کشور نیز گفت: کماکان راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای برون مرزی در کشورهایی که امکان فعالیت در آنها وجود دارد، در حال بررسی است و امیدواریم در سال آینده بتوانیم به افتتاح شعبه در خارج از مرزهای کشور بپردازیم.
 
در ادامه این مراسم، دكتر علی ابراهیمی رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، با قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان شرکت افق کوروش در تحقق اهداف و برنامه های سال جاری، گفت: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با لطف خداوند متعال و تلاش کارکنان موفق شد که به اهداف تعیین شده دست یابد و بدون شک موفقیت های پی در پی شرکت مرهون تلاش مضاعف همکاران است و ما را مصمم می کند تا به پشتوانه اين همکاری گرانقدر،  برنامه های نوینی را طرح ریزی کنیم.


وی در ادامه به روند فعالیت بزرگترین خرده فروشی های دنیا اشاره کرد و افزود: والمارت به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای دنیا 478 میلیارد دلار فروش دارد که درآمد فروش این شرکت معادل درآمد صد کشور می باشد؛ این امر نشاندهنده آن است که ما در صنعتی مشغول به کار هستیم که پتانسیل های بالایی دارد و می توانیم در منطقه و دنیا نیز سهم قابل توجهی بدست آوریم.


رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بیان کرد: با توجه به اینکه رسالت اصلی افق کوروش ارائه خدمات می باشد، رضایت مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا باید برای جلب هرچه بیشترِ رضایت مشتریان تلاش کنیم تا بتوانیم موفقیت آینده مجموعه را تضمین نمائیم و کماکان در سکوی نخست باقی بمانیم.


در پایان این مراسم با حضور ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از کتاب "هر آنچه که در مورد فرانچایز باید بدانید"، اثر امیرخسرو فخریان رونمایی شد.

کتاب "هر آنچه که در مورد فرانچایز باید بدانید"، اثر امیرخسرو فخریان را از اینجا دریافت کنید    

 

 

 


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
تخفیف
فروشگاه های همواره تخفیف
فرانچایز
جشن پایان سال
رونمایی از کتاب

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها