اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
حضور فعالان اقتصادی تایوانی در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
1397/02/26

حضور فعالان اقتصادی تایوانی در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

فعالان اقتصادی تایوانی با حضور در یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، خواستار تقویت همکاری های دو جانبه در جهت تبادل تکنولوژی و سرمایه گذاری مشترک در صنعت فروشگاه های زنجیره ای ایران شدند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، یک هیات تجاری تایوانی با هدف آشنایی و شناسایی سلیقه مصرف کنندگان ایرانی و نحوه ی فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در ایران از شعبه جهان آرا فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بازدید کردند.

این فعالان اقتصادی از کشور تایوان در جریان بازدید از فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با شناخت  و بررسی کیفیت و نحوه بسته بندی اقلام و محصولات ایرانی، علاقمندی خود را برای مشارکت در بازار فروشگاه های زنجیره ای ایران و برقراری روابط تجاری و اقتصادی به ویژه در حوزه تجهیزات فروشگاهی اعلام کردند.

در جمع این فعالان اقتصادی، نمایندگانی از یک هلدینگ بزرگ بین المللی در تایوان حضور داشتند که ضمن تحسین کیفیت و بسته بندی اقلام و محصولات ایرانی، آمادگی خود را برای تقویت همکاری ها در جهت تبادل تکنولوژی و دانش فنی در تولیدِ محصولات و تجهیزات فروشگاهی و راهکارهایی برای برقراری و گسترش روابط تجاری بیان کردند.

 

 

 


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
بازدید از افق کوروش
فعالان اقتصادی تایوان
هیات تجاری

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها