اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
افق کوروش میهمانِ خانه های شما
1397/03/02
امروز ساعت 17 و در برنامه "به خانه برمی گردیم"

افق کوروش میهمانِ خانه های شما

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش امروز میهمان برنامه "به خانه برمی گردیم" خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، عصر امروز برنامه "به خانه برمی گردیم"، که همه روزه به صورت زنده از شبکه پنج صدا و سیما در ساعت 17 به روی آنتن می رود، میزبان یکی از مدیران ارشد شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش است.

گفتگوی برنامه امروز "به خانه برمی گردیم" به مبحث مهم و کاربردی "مدیریت اقتصاد خانواده" خواهد پرداخت. نماینده شرکت افق کوروش در گفتگوی برنامه به خانه برمی گردیم، به مثابه یک مشاور، به ارائه ی راهکارهایی برای اداره بهتر اقتصاد زندگی می پردازد و مدیریت هوشمندانه دخل و خرج خانواده برای داشتن یک اقتصاد بهتر در زندگی را با مخاطبان در میان خواهد گذاشت.  

لازم بذکر است؛ این دومین بار است که برنامه پرمخاطب "به خانه بر می گردیم" میزبان شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش است. در گفتگوی قبلی، روند شکل گیری، اهمیت فروشگاه های زنجیره ای در کشور و مزیت های رقابتی آن مورد بررسی قرار گرفت. 

برای دسترسی به مشروح گفت و گوی برنامه نخست "به خانه بر می گردیم" با حضور نماینده شرکت فروشگاه های زنجیره افق کوروش می توانید به صفحه اخبار وب سایت افق کوروش مراجعه و یا ( اینجا ) کلیک کنید.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
تخفیف
بازدید از افق کوروش
افق کوروش میهمان برنامه
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
صدا و سیما
به خانه بر می گردیم

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها