اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
هدیه ماه مهربانی را از افق کوروش دریافت کنید
1397/03/13
از 13 تا 22 خردادماه و با ارائه کوپن هدیه خرید؛ 

هدیه ماه مهربانی را از افق کوروش دریافت کنید

مشتریان عزیز از 13 تا 22 خردادماه و با ارائه کوپن های خریدِ جشنواره افق مهربانی، هدیه خرید خود را از شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش دریافت نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، جشنواره افق مهربانی در شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با هدف ترویج فرهنگِ مهربانی و نیکوکاری برگزار شد.

در طرح ویژه ماه مبارک رمضانِ افق کوروش ، مشتریان عزیز علاوه بر بهره مندی از تخفیفات همیشگی، تخفیف مازادی را تحت عنوان کوپنِ هدیه دریافت می کنند و می توانند با اهدای این کوپن های خرید به افراد نیازمند، افق مهربانی را رقم زنند.   

مشتریان عزیز به ازای سبدِ خرید صد، دویست، سیصد و چهارصد هزار تومانی از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به ترتیب 10، 20، 30 و 40 هزار تومان کوپنِ هدیه دریافت می کنند که می توانند با ارائه این کوپن هدیه از 13 خرداد ماه تا 22 خردادماه به شعبه فروشگاهی که خرید انجام شده، از این هدایای خرید بهره مند شوند. 

شایان توجه است؛ جشنواره افق مهربانی افق کوروش با استقبال وسیعی از سوی هنرمندان عزیز مواجه شد و هنرمندان با انتشار ویدئوهایی در صفحات شخصی اینستاگرام خود هواداران خود را به شرکت در این جشنواره ترغیب و تشویق کردند.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها