اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
افق کوروش میهمان ویژه برنامه
1397/03/23
امروز ساعت 17 و از شبکه 5 صدا و سیما ؛

افق کوروش میهمان ویژه برنامه "به خانه برمی گردیم"

عصر امروز برنامه "به خانه برمی گردیم"، که همه روزه به صورت زنده از شبکه پنج صدا و سیما در ساعت 17 به روی آنتن می رود، میزبان نماینده ی شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش است و افق کوروش در این برنامه از سبک زندگی هوشمندانه سخن می گوید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، گفتگوی برنامه امروز "به خانه برمی گردیم" با حضور نعیم ابراهیمیان از مدیران ارشد فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش به مبحث "سبک زندگی و الگوی مصرف" خواهد پرداخت.

در برنامه گذشته "به خانه برمی گردیم" ، زندگی هوشمندانه به عنوان یک سبک زندگی مطرح گردید و در آن برنامه توضیح داده شد که با توجه به حضور و نقش پررنگی که فروشگاه های زنجیره ای در زندگی انسانِ مدرن که راحتی بیشتر، صرف وقت و هزینه کمتر را دنبال می کند، هم اکنون ضرورت در این است که از هوشمندانه خرج کردن سخن بگوییم. 

نماینده شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش در برنامه امروز برنامه به خانه برمی گردیم، به سبکِ زندگی هوشمندانه که خرید هوشمندانه نیز یکی از مولفه های مهم آن است، خواهد پرداخت و به نکاتی در باب منافع یک خرید هوشمندانه و الگوی مصرف بهینه اشاره خواهد نمود.

لازم بذکر است؛ این سومین بار است که برنامه پرمخاطب "به خانه بر می گردیم"، میزبان شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش است.

در گفتگوی اول  اهمیت فروشگاه های زنجیره ای در کشور و مزیت های رقابتی آن مورد بررسی قرار گرفت و در گفتگوی دوم افق کوروش به مثابه یک مشاور، به ارائه ی راهکارهایی برای اداره بهتر اقتصاد زندگی پرداخت و مدیریت هوشمندانه دخل و خرج خانواده برای داشتن یک اقتصاد بهتر در زندگی را با مخاطبان در میان گذاشت. 

برای دسترسی به مشروح گفت و گوی برنامه های نخست "به خانه بر می گردیم" با حضور نماینده شرکت فروشگاه های زنجیره افق کوروش می توانید به صفحه اخبار وب سایت افق کوروش مراجعه و یا ( اینجا ) کلیک کنید.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
تخفیف
افق کوروش میهمان برنامه
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
صدا و سیما
به خانه بر می گردیم

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها