اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
قرعه کشی جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش برگزار شد
1397/05/06
در شب میلاد با سعادت امام رضا (ع) ؛

قرعه کشی جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش برگزار شد

قرعه کشی جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش در شب میلاد با سعادت امام رضا (ع) برگزار شد و یازده برنده خوش شانس این جشنواره مشخص شدند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مراسم قرعه کشی جشنواره یک جام و یازده برنده در شب میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا (ع) و در شعبه باهنر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور جمعی از مشتریان عزیز و با اجرای برنامه های شاد و مفرح برگزار شد.

در این قرعه کشی، 11 برنده خوش شانس از شهرهای آمل، اقلید، شیراز، گنبدکاووس، کرج، گناوه، مشهد، کازرون، بجنورد، تهران و نوشهر برنده جوایز نقدی جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش شدند و به نفرات اول 4 میلیون تومان، نفرات دوم، سوم، چهارم هر یک 3 میلیون تومان و نفرات پنجم، ششم و هفتم هر کدام 2 میلیون تومان و نفر هشتم تا یازدهم نیز هر یک به قید قرعه یک میلیون تومان جایزه نقدی تعلق گرفت.

 

 

جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش همزمان با برگزاری بیست و یکمین مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 از سوی شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش با هدف پیش بینی مسابقات جام جهانی فوتبال برگزار شد که با استقبال وسیعی از سوی مشتریان افق کوروش همراه شد و بیش از 122 هزار نفر از فوتبال دوستان در این جشنواره شرکت کردند.

 

 

 


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
تخفیف

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها