اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
رادیو افق کوروش راه اندازی شد
1397/05/08

رادیو افق کوروش راه اندازی شد

صدای ما را از رادیو شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بشنوید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، رادیو افق کوروش با هدف برقراری ارتباط نزدیک و صمیمانه با مشتریان، ایجاد فضایی شاد و دلنشین برای مراجعه کنندگان و همچنین اطلاع رسانی اخبار جشنواره ها و تخفیف ها در شعب سراسر کشور راه اندازی شد.

این شبکه رادیویی- اینترنتی به صورت زنده در شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از ساعت 8 صبح لغایت 22:30 با پخشِ برنامه های متنوع و مفرح از خرداد ماه سال جاری شروع به فعالیت کرد و به صورت 24 ساعته در بخش رادیو افق کوروش وب سایت رسمی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به آدرس www.okcs.com  در دسترس علاقمندان و مخاطبین قرار گرفته است.

یکی از برنامه های رادیو افق کوروش، اطلاع رسانی پیرامون آخرین رویدادها و جشنواره های افق کوروش است و مخاطبان می توانند از طریق دنبال کردن برنامه های رادیو افق کوروش در جریان آخرین جشنواره های شرکت قرار گیرند.

شایان توجه است؛ از راه های ارتباطی مخاطبان با رادیو افق کوروش، ارسال پیامک به سامانه 10000293010193 است که از این طریق پیشنهادات و انتقادات مخاطبان مورد بررسی قرار می گیرد و مجموعه را در ایجاد برنامه های متنوع رادیویی مرتبط با شرکت و همچنین ارتقای خدمات شعب فروشگاه های سطح کشور یاری می رساند.

امید است؛ با استفاده از قابلیت های گسترده این رسانه بتوان علاوه بر فراهم کردن لحظاتی شاد برای مشتریان عزیز، راه تعاملی با مخاطبان خویش را بیش از پیش هموار کرد.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
تخفیف
رادیو
رادیو افق کوروش

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها