اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
سفارش گذاری صوتی کالا را در فروشگاه اینترنتی اُکالا تجربه کنید
1397/06/07

سفارش گذاری صوتی کالا را در فروشگاه اینترنتی اُکالا تجربه کنید

فروشگاه اینترنتی اکالا برای مشتریان عزیز تهرانی این امکان را فراهم کرد که از طریق اپلیکیشن اُکالا، کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را با اسکن بارکُد و یا به صورت صوتی ثبت کنند و لیست سفارشات را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، اُکالا به دنبال تسهیل خرید و ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان، کلیه محصولات فروشگاه زنجیره ای افق کوروش را با همان تخفیفات و کیفیت فروشگاهی عرضه می کند.

شهروندان عزیز تهرانی می توانند جهت تامین و خرید به صرفه کالاهای اساسی از طریق فروشگاه اینترنتی اکالا سفارش گذاری نمایند و درب منزل تحویل بگیرند. 

برای مشتریان عزیز این امکان نیز فراهم شده است که از طریق اپلیکیشن اُکالا کالاهای مورد نیاز خود را با اسکن بارکُد و یا به صورت صوتی ثبت کنند و لیست سفارشات را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند.

تنوع کالایی موجود در این سوپرمارکت آنلاین، حق انتخاب مشتریان را بین صدها رقم کالا با برندهای معتبر افزایش می دهد ضمن آنکه ارسال سریع سفارشات و کالای مورد نیازِ روزانه خانوار و تضمین بازگشت کالاهایی که مورد پسند مشتری واقع نشده، در سوپرمارکت آنلاین اُکالا امکان پذیر است.

فروشگاه اینترنتی اُکالا به تازگی برای آن دسته از مشتریان عزیزی که اولین خرید خود را ( حداقل 50 هزار تومان خرید) از این سوپرمارکت آنلاین تجربه می کنند، هدیه 10هزار تومانی در نظر گرفته است که با استفاده از کد تخفیف "okala" در مرحله نهایی ثبت خرید می توانند از آن بهرمند شوند.

تحویل رایگان سفارشات بالای 50 هزار تومان از دیگر خدمات ارائه شده فروشگاه اینترنتی اکالا برای شهروندان عزیز تهرانی است. 

لازم به ذکر است؛ درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی اکالا مراجعه نمایید و یا با بخش پشتیبانی مشتریان با شماره تلفن 54595000 تماس حاصل فرمایید.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
تخفیف
فروشگاه اینترنتی
سوپرمارکت آنلاین
راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا / افتتاح شعب در عراق به زودی 
اکالا

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها