اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
مجله ای خواندنی برای همراهان همیشگی افق کوروش
1397/08/26

مجله ای خواندنی برای همراهان همیشگی افق کوروش

وبلاگ مجله افق کوروش با انتشار مطالبی خواندنی و به روز در زمینه های سلامتی، آشپزی، رشد و توسعه فردی و سبک زندگی در کنار همراهان همیشگی خود است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، وبلاگ مجله کوروش با هدف اطلاع رسانی و ارتقای سطح دانش عمومی هموطنان عزیز راه اندازی شد.

این وبلاگ از اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرد و با انتشار مطالب خواندنی در زمینه های سلامتی، آشپزی، رشد و توسعه فردی و سبک زندگی در جهت افزایش آگاهی مخاطبان فهیم خود گام برداشته است.

از آغاز فعالیت مجله کوروش تلاش شده که مطالب به روز و مفیدی برای مخاطبان و خوانندگان تهیه و تنظیم شود و تا به امروز استقبال شایان توجهی از مطالب منتشر شده به عمل آمده است، بطوری که روزانه بطور متوسط 4هزار بازدید  منحصر بفرد از مطالب انجام می شود.

علاقمند و متخصصین در حوزه آشپزی می توانند در تولید محتوای مجله کوروش همراه افق کوروش باشند و دانش و مهارت خود را در این زمینه به دیگران انتقال دهند.

در کنار تمامی مطالب مفیدی که در وبلاگ افق کوروش به اشتراک گذاشته شده، مخاطبان می توانند به کلیه اطلاع رسانی های مربوط به باشگاه مشتریان افق کوروش از جمله مراکز خدماتی طرف قرار داد با باشگاه مشتریان افق کوروش، نحوه امتیاز گیری و ... دسترسی داشته باشند.

رادیو افق کوروش از دیگر امکاناتی است که در مجله افق کوروش برای همراهان همیشگی افق کوروش در نظر گرفته شده و علاوه بر برنامه های زنده، کاربران می توانند به مطالبی که پیش از این در رادیو افق کوروش منتشر شده است، بصورت نوشتاری دسترسی داشته باشند.

مجله کوروش تمام توان خود را بکار بسته است تا بتواند با تولید محتوای مفید در بهبود کیفیت زندگی هموطنان عزیز سهمی هرچند اندک داشته باشد و جهت گیری مطالب به سمت و سوی نیاز و علاقمندی مخاطبان پیشروی می کند.

لازم به ذکر است؛ جهت اطلاع از مطالب این وبلاگ به آدرسhttp://blog.okcs.com/ مراجعه نمایید.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
مجله کوروش
وبلاگ افق کوروش

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها