اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
اپلیکیشن آموزش افق کوروش پرچمدار آموزش نوین در صنعت خرده فروشی
1397/08/27

اپلیکیشن آموزش افق کوروش پرچمدار آموزش نوین در صنعت خرده فروشی

افق کوروش برای اولین بار در صنعت خرده فروشی کشور با راه اندازی یک اپلیکشن آموزشی، رویکرد جدیدی را در بکارگیری فن آوری نوین آموزشی در پیش گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با هدف افزایش اثربخشی یادگیری کارکنان، رویکرد جدیدی را مبتنی بر بکارگیری فن آوری های نوین آموزشی آغاز کرد.

افق کوروش پس از پشت سر گذاشتن تجربه ی آموزش سنتی کارکنان در قالب برگزاری دوره های حضوری ستادی و فروشگاهی، در راستای بهبود یادگیری و افزایش کارآیی کارکنان و با بازنگری در فرآیندهای آموزشی، به تجربه ای برتر در زمینه آموزش الکترونیکی پرسنل دست یافت و اقدام به راه اندازی اپلیکیشن آموزش نمود.

این اپلیکیشن از ابتدای سال 1397 راه اندازی شد و تا کنون کلیه پرسنل ستادی و فروشگاهی به عضویت این نرم افزار درآمده‌اند و از آموزش های اختصاصی ارائه شده در جهت رشد و تعالی سازمانی استفاده می نمایند.

پرسنل مستقر در فروشگاه، ستاد و انبار شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از طریق این اپلیکیشن می توانند به مواردی از جمله آئین نامه ها و دستورالعملهای سازمانی، اخبار و اطلاعیه ها و سرفصل دروس مختص هر واحد به فراخور نیاز سازمانی دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است این دستاورد نوین آموزشی تحت عنوان "آموزش مبتنی بر تلفن همراه به عنوان پارادایمی نو در سازمان ها" به عنوان یک تجربه برتر در پنجمین کنفرانس ملی مدیران و کارشناسان آموزش سازمانی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
آموزش سازمانی
واحد آموزش
آموزش الکترونیک
آموزش نوین
کنفرانس ملی مدیران و کارشناسان آموزش سازمانی

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها