اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
افق کوروش به استقبال هوای پاک رفت
1397/10/26

افق کوروش به استقبال هوای پاک رفت

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با شعار "آسمان آبی را نمی توان خرید، باید ساخت" بر روی کیسه های تجزیه پذیر، به استقبال روز هوای پاک رفت.

به گزارش شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش،  این فروشگاه با هدف مشارکت در آگاهی رسانی و آموزش عمومی، ضمن درج طرح های گرافیکی و توصیه های علمی و آموزشی بر روی کیسه های پلیمری زیست تخریب پذیر با موضوعیت هوای پاک بر اهمیت این مقوله مهم و بهره مندی از محیط زیستی سالم تاکید کرد و خواستار مشارکت شهروندان و انجام اقداماتی هرچند کوچک از سوی آنان در راستای کاهش آلودگی هوا شد.

افق کوروش به عنوان فروشگاهِ زنجیره ای دوستدار طبیعت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی با توزیع کیسه های زیست تخریب پذیر و طرح های هوای پاک بر روی این کیسه ها در بیش از یک هزار و 160 شعبه در 31 استان کشور تلاش دارد که همیاری شهروندان و مشتریانش را در ساخت هوای پاک جلب نماید.

شایان توجه است؛ یکی از وجوه تمایز فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش، محلی بودن این فروشگاهها است که با تسهیل امر خرید برای شهروندان، صرفه جویی در زمان و در نهایت کاهش حمل و نقل های درون شهری، می تواند نقش تاثیرگذاری در حراست از محیط زیست ایفا کند.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
مسئولیت اجتماعی
محیت زیست

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها