اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
تقدیر مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران از مدیرعامل افق کوروش
1397/11/28

تقدیر مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران از مدیرعامل افق کوروش

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران، درج و عرضه موفقیت آمیز شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش (سهامی عام ) به عنوان پانصد و بیست و ششمین شرکت در بورس را مرهون پشتکار و پیگیری های آن شرکت دانست و از تلاش و اهتمام مدیرعامل و همکاران شرکت در مسیر رشد و توسعه بازار سرمایه، قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در پی عرضه اولیه 5 درصد از سهام این شرکت، گواهی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران به مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش اهدا شد.  در این گواهی نامه که به امضای علی صحرایی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران رسیده، آمده است:

بدین وسیله گواهی می شود سهام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق  کوروش (سهامی عام) در 27 بهمن ماه 1397 به عنوان پانصد و بیست و ششمین شرکت در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و عرضه شد.

ضمن تبریک به سهامداران، مدیران و کارکنان آن شرکت، امید است با رعایت قوانین و مقررات، شرایط تداوم حضور مؤثر آن شرکت در بورس اوراق بهادار تهران فراهم آید.

همچنین در تقدیر نامه ای از سوی علی صحرائی مدیرعامل بورس تهران خطاب به امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش عنوان شده است:

جناب آقای امیرخسرو فخریان

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش (سهامی عام)

رشد و توسعه بازار سرمایه و تامین مالی نظام مند از طریق عرضه سهام جدید شرکت ها، مدیون تلاش گسترده نهادهای فعال و مدیران توانمند شرکت های متقاضی پذیرش است.

درج و عرضه موفقیت آمیز شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش (سهامی عام ) به عنوان پانصد و بیست و ششمین شرکت، در تاریخ 27 بهمن ماه 1397، مرهون پشتکار و پیگیری های آن شرکت است.

بدین وسیله از تلاش و اهتمام جنابعالی و همکاران محترم آن شرکت در مسیر رشد و توسعه بازار سرمایه، تشکر می نمایم.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
بورس تهران
بورس
ورود به بورس

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها