اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
تعداد شعب افق کوروش از 1300 عبور کرد + تحقق پیش بینی سود
1397/12/26
در دیدار پایان سال مدیرعامل و معاونین با همکاران اعلام شد؛

تعداد شعب افق کوروش از 1300 عبور کرد + تحقق پیش بینی سود

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در دیدار با همکاران ضمن اعلام این خبر که تعداد شعب افق کوروش از یک هزار و سیصد شعبه عبور کرد، گفت: در حال حاضر شعب شرکت به  1350 فروشگاه نزدیک شده و انتظار داریم که در چند روز باقی مانده از سال، این تعداد نیز بیشتر شود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در دیدار با همکاران ستاد مرکزی افق کوروش، ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی همکاران در سراسر کشور، دستاوردها و موفقیت های پیاپی شرکت را در توسعه ی شعب و کسب مقام اول در فروش و بهره وری را مرهون تلاش بی وقفه همکارانِ سخت کوش افق کوروش عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که این شرکت در سال 98 نیز همچنان با قدرت و توان بیشتری و به نحو شایسته به مردم خدمت رسانی کند و با کارکنان توانمند و صاحب دانش خود منشا تحولات بزرگ در کشور باشد.  

وی ضمن اعلام این خبر که تعداد شعب افق کوروش از یک هزار و سیصد شعبه عبور کرد، به تحقق بودجه فروشگاهی و سود پیش بینی شده اشاره کرد.

به گفته وی، از زمان برگزاری مراسم معارفه شرکت تا کنون، بیش از200 شعبه به افق کوروش اضافه شده است که بخش عمده ای از این افزایش شعب به شیوه فرانچایز و اعطای نمایندگی صورت گرفته است.

وی در ادامه ضمن اشاره به عرضه سهام شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به عنوان بزرگترین  و پرفروش ترین فروشگاه زنجیره ای در بورس، ابزار خرسندی کرد که افق کوروش توانست پس از دستیابی به بلوغ سازمانی و شفافیت کافی در فعالیتها و دقت کافی در اداره امور، جهت سهیم شدن عموم هموطنان در این کسب و کار پربازده وارد بورس شود و این عرضه و مردمی شدن ، خیر و برکت برای مجموعه در پی داشته باشد.

وی از افزایش سهم شعب فرانچایز ( نمایندگی) افق کوروش در سال 97 نیز خبر داد و افزود: هم اکنون شعب فرانچایز افق کوروش به 322 شعبه رسیده است و هموطنان بسیاری نیز به شیوه فرانچایز در این کسب و کار با ما سهیم شدند.  

لازم به ذکر است؛ این مراسم با حضور امیرخسرو فخریان مدیر عامل، حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل و مهرداد سپاهی معاون مالی، صالح منصوری معاون بازرگانی و وحید کامیاب معاون منابع انسانی برگزار گردید و از هماهنگی و همکاری کلیه واحدهای مختلف ستاد مرکزی منجمله مالی، بازرگانی، برنامه ریزی، بازاریابی، تجهیز، حسابرسی، بازرسی، فناوری اطلاعات، فرانچایز، توسعه کسب و کار، منابع انسانی، کنترل دوربین، حقوقی و روابط عمومی در جهت اهداف و برنامه های شرکت قدردانی شد و همکاران افق کوروش نیز در خصوص اقدامات سال جاری و برنامه های آتی به اظهار نظر پرداختند.

 

 

 


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
سال نو
تخفیف
سال 1398

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها