اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
خرید خود را در نمایشگاه کتاب به اُکالا بسپارید
1398/02/03
از 4 تا 14 اردیبهشت ماه؛

خرید خود را در نمایشگاه کتاب به اُکالا بسپارید

تأمین و عرضه مرغوب ترین و ارزانترین کالاهای سوپرمارکتی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به فروشگاه اینترنتی اکالا سپرده شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، فروشگاه اینتنرنتی اکالا با حضور در سی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جهت بهبود شرایط رفاهی ناشران و بازدید کنندگان این پدیده عظیم فرهنگی حضور به هم رسانده است.

اکالا در این نمایشگاه با استقرار 9 غرفه در نقاط مختلف محل برگزاری این نمایشگاه، مایحتاج سوپرمارکتی غرفه داران و بازدیدکنندگان را در حداقل زمان ممکن و با بهترین کیفیت و با استفاده از کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر به دست آن ها خواهد رساند.

گفتنی است؛ این شرکت علاوه بر خدمت رسانی به بازدیدکنندگان، خدماتی مبنی بر تأمین نیازهای سازمانی غرفه های مستقر در نمایشگاه بین المللی کتاب در نظر گرفته است که مطابق پیش بینی های صورت گرفته پک های پذیرایی و وسایل نظافت و پذیرایی به آن ها ارائه خواهد شد.

همچنین مراجعین و بازدید کنندگان عزیز در زمان حضور در نمایشگاه می توانند از خدمات غرفه های ارائه دهنده غذاهای سرد، نوشیدنی سرد و گرم و تنقلات که به همت سوپرمارکت اینترنتی اُکالا برپا شده است، بهره مند گردند.

شایان ذکر است که فروشگاه اینترنتی اکالا از 4 لغایت 14 اردیبهشت میزبان 1435 ناشر شرکت کننده در این رویداد فرهنگی و بازدید کنندگان عزیز است.


برچسب ها:

فروشگاه های همواره تخفیف
فروشگاه افق کوروش
فروشگاه اینترنتی
اکالا
کیسه های تجزیه پذیر

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها