اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
افق کوروش در سال 97 خوش درخشید
1398/02/02
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ :

افق کوروش در سال 97 خوش درخشید

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در دیدار نوروزی با همکاران شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن قدردانی از تلاش های همکاران، از درخشش این شرکت در سال 97 ابراز خرسندی کردند .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه ریاست هیات مدیره، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، طی بازدیدی از ساختمان مرکزی این شرکت و تبریک سال نو از زحمات صادقانه و خالصانه همکاران افق کوروش در سال 97 قدردانی نمودند.

در این دیدار چهره به چهره، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن اشاره به ورود مقتدرانه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به بورس، ثبت رکورد 386 هزار تقاضایی را نشانه ی آن دانست که این شرکت با وجود همکاران پرتلاش توانسته است تا امروز خوش بدرخشد و مقبول جامعه باشد.

وی در ادامه از روندِ افزایشی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به شیوه فرانچایز ابراز خرسندی نمودند و بیان کردند:  امروز با عنایت خداوند متعال و زحمات همکاران، این هدف ارزشمند به نحو جانانه ای محقق گردیده و امروز شاهد آن هستیم که 358 فروشگاه از مجموع 1373 فروشگاه به شیوه فرانچایز راه اندازی شده است.

در ادامه این مراسم، دکتر علی ابراهیمی رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از نگرش خاص و ویژه مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و همچنین مدیریت و درایت مدیرعامل این شرکت در پیشبرد امور قدردانی کرد و با اشاره به گستردگی و پراکندگی شعب این شرکت در 31 استان کشور و حجم فعالیتِ قابل توجه در آن، ابراز امیدواری کرد که افق کوروش با پیشتازی در صنعت خرده فروشی ایران، کماکان افتخارآفرین باشد و فعالیت این شرکت در خدمت رسانی شایسته به مردم و همچنین تامین و توزیع کالاها در شرایط دشوار اقتصادی، نتایج ارزشمندی برای کشور به همراه داشته باشد.

امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز افتخارات و موفقیت های کسب شده شرکت را در نتیجه راهبری خردمندانه و درایت های مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ عنوان کرد و با قدردانی از هدایت های حکیمانه ریاست هیات مدیره، بر تحقق برنامه ها و اهداف در سال جاری تاکید کرد.

 


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
تخفیف

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها