اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
تنوع کالایی فروشگاه اینترنتی اُکالا به بیش از 5500 قلم رسید
1398/09/10
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا:

تنوع کالایی فروشگاه اینترنتی اُکالا به بیش از 5500 قلم رسید

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا ضمن اشاره به این مطلب که "بیش از 5 هزار و 500 قلم کالا بر روی اپلیکیشن و وب سایت این فروشگاه قابلیت سفارش دهی دارد" ، گفت: در حال حاضر برای رفاه حال مشتریان حمل سفارشات بطور رایگان انجام می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، کاظم کلب خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به دو سالگی این سوپرمارکت آنلاین عنوان کرد: اُکالا هفته گذشته دو سالگی خود را پشت سر گذاشت و در حال حاضر تهران، کرج و مشهد سرویس دهی صورت می گیرد و تا پایان آذر شهرهای کرمان، قم و سمنان نیز به این زنجیره افزوده می شوند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تنوع کالایی فروشگاه اینترنتی اکالا از 5500 قلم فراتر رفته و تلاش کردیم تخفیفات افق کوروش را در همان قالب و در همان چارچوب ادامه دهیم.

کلب خانی اُکالا را بازوی اینترنتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش دانست و گفت: افق کوروش به تمامی سلایق مشتریان خود احترام می گذارد و در همه لایه ها به دنبال سرویس دهی است و از همین روی با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکالا برای آن بخش از مشتریانی که به هر دلیلی امکان حضور در فروشگاه های زنجیره ای را ندارند، بستر را فراهم کرد که بتوانیم خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

وی در خصوص ادامه فعالیت این سوپرمارکت آنلاین در ایام قطعی اینترنت بیان کرد: از همان روز اول با تدابیری که اندیشیده شد سرویس دهی به مشتریان ادامه داشت و حتی یک لحظه هم فعالیت خود را متوقف نکردیم و در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان حمل سفارشات بطور رایگان انجام می شود و امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز سفارشات را بصورت رایگان بدست مشتریان برسانیم.

مدیرعامل اکالا به تشریح برنامه آینده این شرکت پرداخت و گفت: تا یک ماه آینده سفارشات بصورت شبانه روزی در شهر تهران و در مرحله بعد در شهرهای دیگر ثبت و ارسال می شوند.

کلب‌خانی همچنین به مزایای بخش "معرفی سرویس به دوستان" اشاره کرد و گفت: برای افرادی که بتوانند سرویس اکالا را به دوستان خود معرفی کنند و همچنین برای افرادی که برای اولین بار از این خدمات استفاده می کنند تسهیلات خوبی را در نظر گرفته است.


برچسب ها:

فروشگاه زنجیره ای
افق کوروش
مسئولیت اجتماعی
تخفیف
شش سالگی افق کوروش
اکالا
فروشگاه اینترنتی
سوپرمارکت آنلاین
6 سالگی

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها