اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
مکانیزم تخفیف در فروشگاه های زنجیره ای
1398/09/12
معاونت بازرگانی افق کوروش تشریح کرد؛

مکانیزم تخفیف در فروشگاه های زنجیره ای

معاونت بازرگانی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در برنامه زنده به خانه بر می گردیم به تشریح مکانیزم تخفیف در فروشگاه های زنجیره ای پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، صالح منصوری معاون بازرگانی این شرکت با حضور در برنامه تلویزیونی " به خانه بر می گردیم" که همه روزه از شبکه پنج صدا و سیما به صورت زنده به روی آنتن می رود، با اشاره به ششمین سالگرد تاسیس فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور با قریب به 1800 شعبه در کشور به شکل گیری فروشگاه های زنجیره ای محلی و مکانیزم تخفیف کالا در آنها اشاره کرد.

وی افزود: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از شش سال پیش تلاش کرده تا با انتخاب یک سبد کالایی کامل، جذاب، کارآمد و اساسی، در تمامی محله ها در نقش یک همسایه حضور داشته باشد که این مهم علاوه بر صرفه جویی در زمان گرانبهای مشتریان، قطعا می تواند به کاهش سفرهای زائد درون شهری جهت خرید و همچنین کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک کند. 

معاون بازرگانی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ادامه داد: مفهوم مهم دیگری که از شش سال پیش مد نظر قرار  گرفت، ایجاد فروشگاه های همواره تخفیف بود. فروشگاهی که با درک نیاز مردم به کالایی با کیفیت و البته با قیمت مناسب، این امکان را برای خانوارهای ایرانی فراهم آورد تا سفره کاملتر و شرایط خرید بهتری داشته باشند. البته مباحث زیادی در جامعه مطرح است که چگونه فروشگاه های زنجیره ای می توانند با چنین تخفیف هایی بالایی کالاها را عرضه کنند که توضیح خواهم داد، چگونه می توان چنین تخفیفی را برای مشتریان عزیز بر روی کالاها  اعمال کرد.

وی ادامه داد: اولین مزیت فروشگاه های زنجیره ای، امکان مذاکره مستقیم با تامین کنندگان و حذف واسطه ها است، یک تولید کننده برای ارسال محصولات خود به سراسر کشور نیازمند ایجاد ایستگاه های مختلفی است اما با ورود فروشگاه های زنجیره ای ارتباط مستقیمی با تولیدکنندگان شکل گرفته و همین حذف واسطه به کاهش هزینه ها و عرضه سبد خانوار با تخفیف تبدیل شده است. 

این مقام مسئول در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به این نکته نیز اشاره کرد که حجم بالای خرید و شفافیت در برنامه سفارشات از تامین کنندگان برای حداقل یک ماه آتی، مزایای بسیاری برای تولیدکنندگان به همراه دارد و موجب می شود که تولیدکنندگان بتوانند برنامه ریزی دقیق ترین برای تامین مواد اولیه و تولید داشته باشند و علاوه بر کاهش هزینه حمل و نقل، این امکان را فراهم می آورد که تامین کنندگان کالاهای خود را با قیمت پایین تری به فروشگاه های زنجیره ای ارائه نمایند.

منصوری در خصوص کنترل کیفیت کالاهای عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز اظهار داشت: از بدو امر کنترل کیفیت کالاهای موجود در سطح فروشگاه را مدنظر قرار داده ایم و بر همین اساس مجموعه ای برای کنترل کیفیت کلیه کالاها راه اندازی شده و تمامی کالاهای ورودی به انبارها و فروشگاه ها به لحاظ موارد مختلف کمی و کیفی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همچنین پیرامون نشر و انتشار شائبه هایی در فضای مجازی در خصوص کیفیت و کمیت کالاها در فروشگاه های زنجیره ای خاطر نشان کرد: تلاش ما، حمایت و همکاری با بهترین و خوشنام ترین تولیدکنندگان کشور است که به خاطر ارزش برند و سابقه خود کیفیت تولید خود را در بهترین شرایط حفظ می کنند.

معاون بازرگانی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در پایان این گفتگو گفت: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تلاش کرده که با عرضه قریب به 3500 قلم کالا و با استفاده از بزرگترین ناوگان لجستیک بتواند مرغوب ترین کالاها با انبوه ترین تخفیفات را در قریب 1800 شعبه کشور جهت رفع نیازهای خانوار عرضه کند.


برچسب ها:

فروشگاه زنجیره ای
افق کوروش
شش سالگی افق کوروش
تخفیف
معاون بازرگانی افق کوروش میهمان برنامه
به خانه بر می گردیم

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها