اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
قدر دانی معاون رئیس جمهور از اشتغال زایی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
1396/02/31

قدر دانی معاون رئیس جمهور از اشتغال زایی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

به گزارش روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، پانصد و نودمین شعبه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در گلسار رشت با حضور محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز به کار کرد.  

دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور در بازدید از پانصد و نودمین شعبه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب در شرایط رقابتی سالم را که موجب کاهش هزینه خانوار و رونق اقتصادی می گردد، در راستای خدمت رسانی بی واسطه به مردم اقدامی مطلوب ارزیابی کرد و در ادامه از ایجاد اشتغال زایی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور قدردانی نمود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به سهم ناچیز فروشگاه های زنجیره ای در نظام توزیع کشور بر ضرورت ایجاد و توسعه فروشگاه های زنجیره ای در راستای رونق اقتصادی، عدالت اجتماعی، رفاه عمومی، حمایت از تولیدات داخلی و افزایش سهم اشغال زایی تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور در عین حال، حمایت دولت از ایجاد و گسترش فروشگاه زنجیره ای کشور به منظور چابک سازی و بهره وری نظام توزیع کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: توسعه فروشگاه های زنجیره ای در راستای افزایش رقابت و به منظور ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب به مردم نتایج مثبتی برای اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت.

دکتر رضا رسولی عضو شورای شهر رشت و مهندس خانزاده معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز در بازدید از فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، حمایت خود را از این مجموعه جهت خدمت رسانی بهتر به همشهریان عزیز اعلام داشتند.

رضا بخشی زاده مدیر فروشگاه های افق کوروش استان گیلان نیز در مراسم افتتاحیه ی پانصد و نودمین شعبه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش تصریح کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن سیاست اقتصاد مقاومتی  استفاده از کالاهای با کیفیت داخلی یکی از اهداف اصلی این شرکت می باشد که طی هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت این امکان فراهم شد که با بهینه سازی زنجیره تامین کالا و کاهش هزینه توزیع و افزایش بهره وری ، محصولات خود را با تخفیفات همیشگی و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای
تخفیف محور

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها