اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
زمان دریافت سود سهام افق کوروش اعلام شد
1399/06/23

زمان دریافت سود سهام افق کوروش اعلام شد

مدیر مالی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش گفت: از اول مهرماه سال جاری، سهامداران از طریق اطلاع رسانی که در کدال و روزنامه مطرح می‌شود می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، کوروش دامغانی مدیرمالی این شرکت با اشاره به بهبود عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نسبت به سال ۹۸ اظهار کرد: افزایش سرمایه قبلی افق کوروش هنوز ثبت نشده است. در ۳۱ شهریور ۹۹ موضوع  دوره تمدید حق تقدم به اتمام می‌رسد و به سهم تبدیل می‌شود.

دامغانی در ادامه بیان کرد: افزایش سرمایه در دستور کار است، میزان آن و محل کسب آن از جمله برنامه‌های آتی است و قطعا به نظر تمام سهامداران می‌رسد. وی در ارتباط با میزان سود شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تصریح کرد: میزان سود ۵۵۰ میلیارد تومان سود خالصی است که در مجمع عمومی سالیانه اعلام شد. در سه ماه  در کدال ۴۶۹ میلیارد تومان سود خالص اعلام شد که نشان از رشد خوب عملکرد شرکت دارد . در ۵ ماهه نخست سال سود خالص شرکت ۹۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرمالی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بیان کرد: مقرر شد ۵۰۰ میلیارد تومان سود به سهامداران پرداخت نماییم که با یک میلیارد سهامی که در اختیار سهامداران است به ازای هر سهم ۵۰۰ تومان سود دریافت می‌کنند.

دامغانی با بیان اینکه از اول مهر ۹۹سهامداران از طریق اطلاع رسانی که در کدال و روزنامه مطرح می‌شود می‌توانند سود خود را دریافت کنند، تصریح کرد: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش برنامه توسعه‌ای در آینده دارد که از جمله آن سیاست‌های کلان هیئت مدیره است، این برنامه‌ها موجب خواهد شد سهام این شرکت جزء سهام‌های خوب شود و در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوبی خواهیم بود.


برچسب ها:

افق کوروش

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها