اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
اهداء نشان و لوح تقدیر به معاون منطقه ۲ افق کوروش 
1400/06/10

اهداء نشان و لوح تقدیر به معاون منطقه ۲ افق کوروش 

به مناسبت افتتاح پانصدمین شعبه فروشگاهی منطقه ۲ افق کوروش نشان و لوح تقدیر توسط دکتر ابراهیمی، رئیس هیات مدیره و دکتر صبوری، مدیرعامل به آقای گودرزی معاون اجرایی منطقه ۲ اهداء شد.


به گزارش روابط عمومی افق کوروش در این مراسم که روز چهارشنبه دهم شهریورماه و با حضور آقایان منصوری قائم مقام مدیرعامل و کامیاب معاون‌منابع انسانی افق کوروش برگزار شد با اهداء نشان و لوح تقدیر از تلاش های آقای فرزاد گودرزی، معاون منطقه ۲ و همکاران ایشان تقدیر به عمل آمد. 
در متن لوح تقدیر رییس هیات مدیره و مدیرعامل افق کوروش خطاب به معاون منطقه ۲  آمده است: 
"افتتاح پانصدمین شعبه فروشگاهی در منطقه 2 افق کوروش، بیانگر اعتماد و باور مشتریان به نام و عنوان افق کوروش و حرکت این مجموعه در مسیر خدمت به کشور و هموطنان است. قطعا این موفقیت چشمگیر که در نتیجه برنامه ریزی و تلاش و زحمات شبانه روزی ارکان مختلف شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و همکارانی همچون جنابعالی حاصل شده است شایسته تحسین و قدردانی است.
ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به جنابعالی ، مزید امتنان خواهد بود مراتب سپاس و قدردانی اینجانب را خدمت همکاران خدوم  منطقه 2 افق کوروش ابلاغ  نمایید.
پیروزی و بهروزی کلیه همکاران پرتلاش خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ را از خداوند منان مسئلت دارم". 
گفتنی است پانصدمین شعبه فروشگاهی منطقه ۲ افق کوروش در واپسین روزهای مردادماه سال جاری و با افتتاح فروشگاه نواب صفوی لقمان شیراز به بهره برداری رسید.


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
m2m
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
پانصدمین شعبه افق کوروش

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها