اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی آزاد افق کوروش
1396/05/09

برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی آزاد افق کوروش

اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جام افق کوروش با حضور مقامات فدراسیون کشتی ایران، قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور و تیم های برتر استان تهران جمعه سیزدهم مرداد ماه در مجموعه ورزشی انور دولت آباد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، در مسابقات کشتی آزاد افق کوروش از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور تجلیل خواهد شد و همچنین جوایز نفیس و ارزنده ای به قید قرعه به 50 نفر از تماشاگران اهدا می شود.

در این مسابقات به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و همچنین جوایز نقدی به مبلغ 45 میلیون ریال برای تیم اول، 30 میلیون ریال و 15 میلیون ریال برای تیم دوم و سوم تقدیم می شود

همچنین به کشتی گیران برتر اوزان هشتگانه نیز علاوه بر حکم و مدال، جایزه نقدی 3 میلیون ریالی، 2 میلیون ریالی و یک میلیون ریالی برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

در مسابقات کشتی آزاد جام افق کوروش به با اخلاق ترین و فنی ترین کشتی گیر مبلغ 5 میلیون ریال اهدا می گردد.

لازم به ذکر است، مسابقات کشتی آزاد جام افق کوروش طبق قوانین داوری روز دنیا و به صورت تیم به تیم برگزار می گردد و محل برگزاری این مسابقات در باشگاه شهید انور واقع در شهرری- دولت آباد خواهد بود

شایان توجه است؛ وزن کشی این مسابقات دوازدهم مردادماه از ساعت 17 تا 18 در سالن خانه کشتی حمیدسوریان (کوثر) واقع در میدان فرمانداری شهرری جنب اداره ورزش انجام می گیرد و مسابقات روز جمعه از ساعت 8:30 صبح در سالن انور آغاز می شود. تیم های شرکت کننده فقط می توانند از کشتی گیران تهرانی و توابع تهران و بومی استفاده کنند و اگر کشتی گیر شهرستانی در هنگام وزن کشی مشاهده شود، از حضور آن کشتی گیر ممانعت می گردد.


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای
فروشگاه های زنجیره ای
کشتی ازاد
مسابقات
باشگاه شهید انور

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها