اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
با اعطای تندیس زرین؛  مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش چهره ماندگار صنعت و تجارت ایران شد
1396/07/16

با اعطای تندیس زرین؛ مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش چهره ماندگار صنعت و تجارت ایران شد

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش موفق به دریافت تندیس زرین چهره ماندگار صنعت و تجارت ایران شد. 

 

به گزارش روابط عمومی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش،  اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت با حضور مقامات اقتصادی و مدیران برتر واحدهای تولیدی و صنعتی ایران در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد. 


در این اجلاس پس از ارزیابی شاخص‌های 7گانه مدیریت و انجام ممیزی های صورت گرفته از سوی هیات داوران، مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان چهره ماندگار صنعت و تجارت در سال 1396 معرفی شد. 


همچنین مرکز آموزش و پژوهش مدیریت ایران در مقام تجلیل و تکریم و با توجه به سه ویژگی "تخصص، توانمندی و شایستگی" گواهینامه چهره ماندگار صنعت و تجارت ایران را به مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تقدیم کرد. 


در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به مدیر عامل آمده است؛ روحیه سپاس و قدرشناسی ایجاب می کند تا از انسان هایی که سرمایه خویش را بی دریغ در راه رسیدن به اهداف والای کشور عزیزمان هزینه می کنند، تجلیل و تکریم به عمل آید؛ امید است همچنان با گام های استوار برای سربلندی ایران عزیز و نسل های آینده کوشا باشید. 


شایان توجه است؛ ممیزی صورت گرفته در اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت بر مبنای ارزیابی شاخص های 7 گانه مدیریت منجمله رهبری( مدیریت اهداف- مدیریت بودجه و ارزیابی عملکرد – مدیریت روابط عمومی( ، مدیریت منابع( مدیریت منابع انسانی- مدیریت مالی و دارایی- مدیریت مشارکتها و اعتبارات) ، مدیریت زنجیره تامین( مدیریت تامین کنندگان – مدیریت ارتباط با مشتریان)، مدیریت عملیات(مدیریت برنامه ریزی و سیستم ها- مدیریت تولید و عملیات- مدیریت لجستیک و پشتیبانی- مدیریت پروژه )، مدیریت کیفیت و بهره وری(مدیریت استانداردها و طرح ریزی کیفیت– مدیریت تضمین کیفیت – مدیریت کنترل کیفیت – بهره وری) ، مدیریت بازرگانی( مدیریت بازاریابی – مدیریت فروش – مدیریت خدمات پس از فروش) ، مدیریت تکنولوژی(مدیریت دانش(مهندسی) – مدیریت انتقال تکنولوژی- مدیریت نگهداری و تعمیرات- مدیریت تحقیق و توسعه) صورت پذیرفته است. 


گفتنی است؛ در این اجلاس معاونت اجرایی به نمایندگی از مدیرعامل، تندیس زرین اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت سال 96 را از سوی مقامات حاضر در اجلاس دریافت نمود. 
 


برچسب ها:

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
افق کوروش
تندیس چهره ماندگار صنعت و تجارت
مهندس فخریان
لوح تقدیر
تندیس زرین
همایش چهره های ماندگار

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها