اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
ارسال نخستین محموله غذایی افق کوروش به مناطق زلزله زده غرب کشور / اقلام فروشگاه افق کوروش سرپل ذهاب بین مردم توزیع شد 
1396/08/24
در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله؛

ارسال نخستین محموله غذایی افق کوروش به مناطق زلزله زده غرب کشور / اقلام فروشگاه افق کوروش سرپل ذهاب بین مردم توزیع شد 

در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، اقلام فروشگاه افق کوروش واقع در شهرستان سرپل ذهاب بین مردم توزیع شد و بلافاصله نخستین محموله اقلام ضروری و مورد نیاز برای کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال گردید.  

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله ویرانگر و غم انگیز در مناطق غربی کشور ، محموله هایی شامل کالاهای اساسی و اقلام ضروری به مناطق زلزله زده غرب کشور در استان کرمانشاه ارسال شد. 

 

این محموله اقلام ضروری و مورد نیاز را شامل مواد غذایی، آب معدنی، کلیه محصولات کنسروی، پروتئینی، فریزری، لبنیاتی در برمی گرفت که بلافاصله در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله ارسال و بین مردم شهرستان سرپل ذهاب توزیع گردید. 

 

در این راستا معاونت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش واقع در استان کرمانشاه و همچنین شعب افق کوروش در مناطق زلزله زده با تمام توان امکانات خود را برای کمک رسانی به مردم در منطقه زلزله زده پل ذهاب بسیج نمودند. 

 

شعبه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش واقع در شهرستان سرپل ذهاب نیز کلیه اقلام مورد نیاز و ضروری فروشگاهی را در اسرع وقت بین هموطنان منطقه زلزله زده سرپل ذهاب توزیع کرد. 

 

کارکنان ستادی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش کرمانشاه نیز 500 بسته حاوی میوه و مواد غذایی را برای ارسال به شهرستان پل ذهاب تهیه و بین هموطنان توزیع کردند. 
 


برچسب ها:

فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
#تخفیف
کرمانشاه
کمک به زلزله زدگان

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها