اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
برنده خودرو ساندرو جشنواره تابستانه افق کوروش مشخص شد  
1396/08/29
در قرعه کشی نهایی؛

برنده خودرو ساندرو جشنواره تابستانه افق کوروش مشخص شد  

در مرحله پایانی از قرعه کشی جوایز جشنواره تابستانه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، برندگان یک دستگاه خودرو ساندرو، 60 سفر تفریحی به کیش و جوایز نفیس دیگر مشخص شدند. 


به گزارش روابط عمومی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، آخرین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره تابستانه افق کوروش با حضور مدیران شرکت اویلا و فامیلا که جوایز یک دستگاه خودرو ساندرو، 60 سفر تفریحی به کیش، 100 دستگاه تبلت و 75 دستگاه آیفن SE را تأمین کرده بودند، برگزار شد. 


در اين مراسم که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش پخش شد، جایزه یک دستگاه خودرو ساندرو جشنواره تابستانه افق کوروش به مشتری خوش شانسی از شهرستان رباط کریم تعلق گرفت. 


در ادامه این مراسم، قرعه کشی جوایز 60 سفر تفریحی به کیش، 100 دستگاه تبلت و 75 دستگاه آیفون انجام شد و به این ترتیب برندگان این جوایز نیز مشخص شدند.  

 

شایان توجه است، قرعه کشی جوایز  700 پلوپز  و 700 سرخ کن که از سوی شرکت اویلا و فامیلا تامین شده بود، در اولین  مرحله از قرعه کشی جشنواره تابستانه افق کوروش انجام گرفت و برندگان جوایز خود را تحویل گرفتند. 


لازم به ذکر است، مشتریانی که در جشنواره تابستانه افق کوروش از محصولات شرکت اویلا و فامیلا خرید و کد 9 رقمی ذیل فاکتور را به سامانه پیامکی 10000246 ارسال کرده بودند، در این قرعه کشی شرکت داده شدند.


گفتنی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از برندگان این جوایز می توانید به کانال تلگرام افق کوروش به آدرس باشگاه مشتریان افق کوروش (okclub@) و سایت افق کوروش به آدرس okcs.ir  مراجعه فرمائید. 


برچسب ها:

فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای
تخفیف
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
اویلا
فامیلا

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها