اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
توزیع سبد غذایی دولت در شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
1397/03/07
در ماه مبارک رمضان آغاز شد؛

توزیع سبد غذایی دولت در شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

توزیع سبد غذایی دولت ویژه ماه مبارک رمضان در شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، توزیعِ نخستین سبد حمایت غذایی دولت در سال 97 ویژه ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی آغاز شد.

در نامه ارسال شده از سوی مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان فروشگاه طرف قرارداد این طرح آمده است؛ ضمن سپاس و قدردانی مجدد از زحمات و تلاش های شبانه روزی جنابعالی و کلیه همکارانتان در اجرای صحیح ادوار گذشته طرح حمایت غذایی، پیرو دستور مقام عالی وزارت مبنی بر توزیع سبد کالا برای اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی به اطلاع می رساند؛ اولین دوره اجرای طرح مذکور در سال جاری با عنوان رمضان 97 همانند دوره دوازدهم ( اسفند 96 ) بر حسب بعد خانوار و مطابق سهمیه بندی آغاز گردیده است.

طبق اعلامِ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارزش مادی سبد غذایی دولت برای خانوار تک نفره و غیر مستمربگیران مبلغ سیصد و پنجاه هزار ریال، خانوار دو نفره هفتصد هزار ریال، خانوار سه نفره هشتصد و پنجاه هزار ریال، خانوار چهارنفره یک میلیون ریال، خانوار پنج نفره یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال، و خانوار شش نفره و بالاتر یک میلیون و سیصد هزار ریال است.

شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به خانواده های تحت پوشش این طرح می باشد و مشمولین این طرح می توانند با مراجعه به شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نسبت به تهیه ی سبد غذاییِ ماه مبارک رمضان خود اقدام نمایند.

همچنین شایان ذکر است؛ اعتبار کارت مشمولین این طرح با پایان ماه مبارک رمضان سوخت نخواهد شد و افراد در هر زمانی می توانند از این خدمات بهره مند گردند.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها