اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
هشدارهای زیست محیطی افق کوروش بر روی کیسه های تجزیه پذیر
1397/06/05
یک سال از جایگزینی کیسه های تجزیه پذیر در افق کوروش گذشت؛

هشدارهای زیست محیطی افق کوروش بر روی کیسه های تجزیه پذیر

شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، به انتشارِ هشدارهای زیست محیطی بر روی کیسه های تجزیه پذیر با هدف ترویج فرهنگِ مصرف بهینه آب اقدام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این فروشگاهِ دوستدار طبیعت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و با هدف حفظ و حراست از محیط زیست، از سال گذشته اقدام به جایگزینی کیسه های زیست تخریب پذیر با هدف کاهش اثرات مخرب زیست محیطی نمود.

هم اکنون در بیش از یک هزار شعبه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور کیسه های تجزیه پذیر که قابلیت بازگشت سریع به محیط زیست را دارند، به منظور بهبود کیفیت محیط زیست توزیع می گردد . 

درج هشدارهای زیست محیطی بر روی کیسه های تجزیه پذیر با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از دیگر اقدامات افق کوروش در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت و مشارکت در آگاهی رسانی و آموزش عمومی برای اصلاح الگوی مصرف است که در تابستان سال جاری و در تمامی شعب فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در 31 استان کشور و 245 شهر عملیاتی شده است.  

فروشگاه همواره تخفیف افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور و پیشرو در حفظ و حراست از محیط زیست با کیسه های تجزیه پذیر که از موادی تولید می شود که به طبیعت باز می گردد و همچنین با درج هشدارهایی با موضوع بحران کم آبی،  بر روی کیسه های تخریب پذیر مبنی بر اینکه " نسبت بارش در ایران حدود یک سوم متوسط بارش در جهان می باشد، نسبت مصرف آب خانگی در ایران دو برابر متوسط جهان است، نسبت سرعت تبخیر در ایران چهار برابر متوسط جهان است"، تلاش نمود تا در راستای حفظ طبیعت، افکار عمومی را هر چه بیشتر نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، هدایت نماید.  

 


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
تخفیف
هفته درختکاری
فروشگاه های همواره تخفیف
فروشگاه افق کوروش
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها