اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
توزیع پک های لوازم التحریر افق کوروش در روستاهای محروم بلوچستان
1397/07/17

توزیع پک های لوازم التحریر افق کوروش در روستاهای محروم بلوچستان

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش همزمان با بازگشایی مدارس و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، با همکاری خیریه کودکان  فرشته اند یک هزار پک لوازم التحریر در مدارسِ روستاهای محرومِ بخش تلنگ از توابع شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان توزیع نمود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، پک های تحصیلی لوازم التحریر شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سفری سه روزه به این منطقه، در مدارسِ روستاهای کُهن بالا، شارک، دک، دنگری، ماندیرو، شیر محمد بازار، بوندی، توکدن، وشین چات با حضور مدیریت روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای و همکاری تیم اجرایی موسسه خیریه "کودکان فرشته اند"، توزیع شد.

پس از بازدید از مدارس روستاهای محروم بخش تلنگ در شهرستان قصرقند واقع در استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک به دانش آموزان از بابت بازگشایی مدارس و گفتگویی صمیمانه با آنها، پک های لوازم التحریر به آنها اهدا گردید.  

پک های نوشت افزار افق کوروش در مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تهیه و تدارک دیده شده بود که با حضور و هماهنگی بخشدار تلنگ و ریاست آموزش و پرورش شهرستان قصرقند بین دانش آموزان توزیع شد.  

 

 

لازم به ذکر است؛ دمای هوا در این منطقه 45 درجه و دمای احساس شده زیر آفتاب 55 درجه و میزان رطوبت هوا بیش از 60 درصد بود ضمن آنکه روستاهای پیرامون منطقه ی تلنگ به صورت پراکنده و در نقاط دوردست و صعب العبور واقع شده بودند و با توجه به نبودِ آب آشامیدنی سالم ، هوای بسیار گرم و عدم امکانات کافی در مدارس، دانش آموزان این منطقه در شرایط بسیار دشوارِ تحصیلی قرار داشتند.

در این سفر سه روزه همچنین با همت و همکاری تیم خیریه کودکان فرشته اند، به انجام بازی های گروهی و ارتباطی با کودکان این روستا پرداخته شد.

 

 

تقدیر فرماندار شهرستان قصرقند از مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

در خاتمه این سفر سه روزه، سرکار خانم حمیرا ریگی اولین فرماندار زن ایران از قوم بلوچ و اهل تسنن به پاسِ حمایت های مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از دانش آموزان روستاهای محروم بخش تلنگ در شهرستان قصرقند با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند. 

در پيامِ سرکار خانم حمیرا ریگی فرماندار شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان و ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان قصرقند خطاب به مدیرعامل افق کوروش آمده است؛ "خداوند متعال را شاكريم كه بوستان علم و دانش به مدد و مشاركت آگاهانه و فعاليت هاي خيرخواهانه نيكوكاران عرصه تعليم و تربيت، شكوفايي روز افزون و نشاطي دل انگيز يافته است".

 

 

اين تلاش ارزشمند كه به تعبير مقام معظم رهبري جهادي مقدس نام گرفته است، زمينه ساز علم آموزي و پيشرفت دانش آموزان و آينده سازان ميهن اسلامي و برگ زريني در كارنامه سراسر افتخار نيكوكاران به شمار مي آيد.

در همين راستا لازم است؛ مراتب تقدير و حق شناسي خود را به پاس همت بلند شما جهت كمك و مساعدت به دانش آموزان محروم بخش تلنگ شهرستان قصرقند همزمان با آغاز سال تحصيلي ٩٧-٩٨ ابراز نمايم

دوام توفيقات تمامي نيكوكاران و تلاشگران عرصه تعليم و تربيت را از درگاه خداوند باري تعالي مسئلت مي نمايم.

فرماندار شهرستان قصرقند همچنين در نشستي مشترك با مدیریت روابط عمومي شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق كوروش با اشاره به گستردگي فعاليت این فروشگاه تخفیفی در عرضه محصولات تندگردش، ابراز اميدواري نمودند كه در جهت خدمت رساني سريع و شايسته به مردم اين منطقه، این فروشگاه بتواند در شهرستان قصر قند با ایجاد شعب و اعطاي نمايندگي شرايطی را براي اشتغال زايي جوانان و رونق اقتصادي بكار بگيرد.

 


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فرماندار قصرقند
بخش تلنگ
تلنگ
سیستان و بلوچستان
روستاهای محروم
پک تحصیلی
روستاهای مرزی
حمیرا ریگی

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها