رشد و توسعه بیش از صد در صدی فروشگاه های منطقه 9 افق کوروش - اخبار افق کوروش - فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار افق کوروش /  اخبار مناطق

چاپ
رشد و توسعه بیش از صد در صدی فروشگاه های منطقه 9 افق کوروش
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
در جشن شش سالگی افق کوروش مطرح شد؛

رشد و توسعه بیش از صد در صدی فروشگاه های منطقه 9 افق کوروش

معاونت اجرایی منطقه 9 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از توسعه 102 درصدی شعب در استان های همدان، لرستان و کردستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، جشن ششمین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش همزمان با صد تایی شدن شعب منطقه 9 این شرکت  با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونت اجرایی استان های همدان، لرستان و کردستان و جمعی از همکاران ستادی و فروشگاهی در همدان برگزار شد.

محمد باقر دادگر معاونت اجرایی منطقه 9 ضمن تبریک صدتایی شدن فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در این منطقه و مصادف شدن آن با جشن 6 سالگی افق کوروش، از زحمات همکاران ستاد، انبار و فروشگاه این منطقه و همچنین حمایت های مدیران ارشد قدردانی نمود و گفت: آذر ماه 98 تعداد فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با جهشی قابل توجه و رشد 102 درصدی به تعداد 101 فروشگاه رسید.

وی در ادامه افزود: در راستای توسعه شعب، اشتغال زایی در سطح منطقه بیش از دو برابر افزایش داشته و تعدا کارکنان در استان های همدان، لرستان و کردستان از 291 نفر به 682 نفر رسیده است.

دادگر از کاهش چشم گیر نرخ خروج در منطقه 9 ابراز خرسندی نمود.

معاونت اجرایی منطقه 9  افق کوروش در پایان با اشاره به سیاست شرکت در جهت توسعه شعب بر مبنای فرانچایز، بیان کرد: افق کوروش خواستار همراهی افرادی است که در راه اندازی و اداره فروشگاه مشارکت نمایند و خوشبختانه تاکنون روند موفق را داشته ایم.

در ادامه این مراسم حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به تشریح چشم انداز 1404 این شرکت پرداخت و مسیر پیش رو برای قرار گرفتن در بین 250 خرده فروشی برتر دنیا را ترسیم نمود.


برچسب ها:

فروشگاه زنجیره ای
افق کوروش
سالگرد افق کوروش
شش سالگی افق کوروش

ارسال نظر

ارسال

اخبار مناطق

انتخاب منطقه