اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ از افق کوروش بازدید کرد
1397/02/10

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ از افق کوروش بازدید کرد

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه جمعی از مدیران ارشد این مجموعه، از دفتر مرکزی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بازدید کردند و با همکاران پرتلاش این شرکت چهره به چهره دیدار نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در ابتدای این بازدید و در دیدار چهره به چهره با همکاران واحدهای مختلف ساختمان مرکزی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که سعادت یار شد و فرصت دست داد تا با شما عزیزان دیدار کنیم و از نزدیک از محبت‌ها و تلاش‌های شما قدردانی نماییم؛ سلام ما را به خانواده‌های محترمتان برسانید و از جانب ما هم از آن‌ها بسیار تشکر کنید.

وی با تاکید بر این نکته که محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بایستی از کیفیت لازم و بالایی برخوردار باشند، بیان کرد: بهترین ملاک کیفیت این است که خود ما هر آنچه نیاز داریم با اطمینان از افق کوروش خرید کنیم و کالایی نباشد که ترجیح دهیم آن را از جای دیگری تهیه کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در ادامه تصریح کرد: قصد ما همواره این است که سفره هم‌وطنان عزیزمان را گسترده‌تر کنیم و با این نگرش، تا حد امکان باید گسترش فروشگاه‌ها به صورت فرانچایز باشد تا منافع دیگران را با منافع خودمان گره بزنیم. 

پس از بازدید از تمامی واحدهای ساختمان مرکزی شرکت فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش و گفت‌وگوی چهره به چهره با همکاران، دکتر فضلی و هیات همراه طی نشستی با حضور ریاست هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت به گفتگو پرداختند. 

دکتر مهدی فضلی در ابتدای این نشست، حضور در جمع همکاران پر نشاطِ افق کوروش را انرژی بخش توصیف کرد و ضمن بیان اینکه از بازدید امروز در جمع همکاران شرکت افق کوروش بسیار لذت بردیم، اظهار داشت: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش مجموعه ای پیشرو است و من معتقدم موفقیت‌های آن حاصل یک تلاش، همدلی و حمیت جمعی است؛ هیچ توفیقی اتفاقی نیست و کسانی که بیشتر تلاش کرده‌اند قطعا توفیقات بیشتری را رقم خواهند زد.

وی افزود: به لطف خداوند زحمات و تلاش های انجام شده این مجموعه تا به امروز نتایج خوبی در پی داشته است و از این جهت بسیار مسروریم؛ با توجه به توانمندی همکاران مان نتایج بهتر از این را هم انتظار می‌کشیم و امیدواریم که سال 97 سالی خاص و ویژه باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: خوشبختانه امروز مشتریان ما از ما راضی هستند و خرید از افق کوروش را با رضایت انجام می‌دهند. البته باید ارتباط با مشتریان بیشتر شود و هنوز نقاط بهبود وجود دارد. تامین‌کنندگان نیز باید به گونه‌ای با ما در ارتباط  باشند که بر رضایت خود اذعان کنند. بخشی از رضایت آن‌ها منوط به اطلاعاتی است که ما به آن‌ها می‌دهیم. اگر ما دقیق حساب کنیم که سالانه چه مقدار از آن‌ها خرید می‌کنیم می‌توانند روی خرید ما حساب کنند و این امر بسیار برای آن‌ها رضایت بخش خواهد بود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندیم به جای تاسیس شعبه، گسترش افق کوروش از طریق فرانچایز باشد و جای تشکر دارد که تعداد فرانچایزها به سرعت افزایش پیدا کرده و همچنان در حال افزایش است. گسترش از طریق فرانچایز رضایت و امنیت خاطر تعداد بیشتری از هم‌وطنانمان را فراهم خواهد کرد و همه طرف‌ها از آن سود می‌برند.

دکتر فضلی بر لزوم آموزش طرف‌های فرانچایز نیز تاکید کرد و بیان داشت که حتما در افق کوروش مدلی برای این نوع آموزش در نظر گرفته شود.

در ادامه دکتر علی ابراهیمی رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش خطاب به دکتر فضلی ابراز داشت: همیشه شما لطف ویژه‌ای به افق کوروش داشته‌اید و این لطف شما برای این مجموعه همواره انرژی بخش بوده است و رهنمودهایتان چراغ راه ما خواهد بود.  بسیار ممنون هستیم که افق کوروش را برای نخستین بازدید در سال 97 انتخاب کردید؛ بدون شک لطف و محبت شما مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و مطمئنا تمامی همکاران با علاقه  تلاش می‌کنند در مسیری که شما ترسیم کرده‌اید، حرکت کنند.

وی در عین حال ضمن بیان این مطلب که شرکت افق کوروش نسبت به بزرگان این صنعت در دنیا راه بسیاری را در پیش دارد، تصریح کرد: هم اکنون همکاران ما خود را برای کارهای بزرگ آماده می‌کنند و در نخستین گام، قصد دارند یکی از 5 شرکت برتر منطقه باشند و سعی ما بر آن است که بسیار زودتر از موعد اهداف را محقق کنیم.

دکتر ابراهیمی همچنین از تلاش ها و زحمات مهندس امیرخسرو فخریان مدیرعامل افق کوروش نیز در دستیابی به اهداف و تحقق برنامه های شرکت قدردانی کرد و خواستار آن شد که همکاران افق کوروش در سال 97 نیز با انرژی مضاعف و امیدوار به آینده در مسیر برنامه های ترسیم شده حرکت کنند.   

دکتر گودرزی از دیگر سخنرانان حاضر در نشست نیز این نکته را مورد اشاره قرار داد که برنامه‌های استراتژیک افق کوروش کاملا هماهنگ و علمی است و با تمهیدات صورت گرفته ان شاءالله به زودی می‌توان کنترل‌های کاملی را به صورت استراتژیک در این شرکت داشته باشیم.

در ادامه این نشست، مهندس امیرخسرو فخریان مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نیز از حمایت و رهنمودهای مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ قدردانی کرد و ضمن تشریح اقدامات و برنامه های شرکت افق کوروش در سال جاری اظهار داشت:  در افق کوروش خوشبختانه تمام واحدها با برنامه‌ریزی دقیق در حال فعالیت هستند و برنامه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه واحدهای مختلف برای تحقق اهداف کاملا مشخص هستند.

وی همچنین به شکل گیری کمیسیون های تخصصی به منظور ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور رفع برخی مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: حل بعضی مشکلات نیازمند ایجاد زیر ساخت هایی است که این زیرساخت‌ها در دست اقدام هستند و با برنامه ریزی های انجام شده، به سرعت تمام مسائل و مشکلات مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در عین حال با اشاره به ورود این شرکت به کشورهای همسایه و بازارهای خارجی در سال جاری تصریح کرد: در سال 97 افق کوروش را بسیار متحول‌تر از سال‌های قبل خواهید دید.

در ادامه جمعی از مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش طی سخنانی از درایت و راهبری مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و هیات مدیره شرکت در تحقق اهداف و برنامه ها قدردانی نمودند و مسائل مدنظرشان را با دکتر فضلی در میان نهادند.در پایان این نشست، همکاران حاضر، ضمن تبریک سالروز میلاد بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، تلاش‌ها و آرمان‌های کارآفرینانه استاد محمدکریم فضلی را یادآور شدند و پاس داشتند.

 

 

 


برچسب ها:

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
افق کوروش
تخفیف
فروشگاه های همواره تخفیف
گروه صنعتی گلرنگ
بازدید نوروزی

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها