اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
مسابقات فوتبال جام جهانی را در افق کوروش پیش بینی کنید
1397/04/16
با شرکت در جشنواره یک جام و 11 برنده ؛

مسابقات فوتبال جام جهانی را در افق کوروش پیش بینی کنید

برای شرکت در جشنواره یک جام و 11 برنده فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و بهره مندی از جوایز نقدی این جشنواره، تا 24 تیرماه فرصت باقی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، همزمان با برگزاری بیست و یکمین مسابقات جام جهانی فوتبال 2018، جشنواره یک جام و 11 برنده نیز از سوی شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش با هدف پیش بینی مسابقات جام جهانی فوتبال برگزار شد.

این جشنواره تا 24 تیر ماه 1397 در شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور ادامه دارد و علاقمندان و مشتریان عزیز با خرید بیش از 30 هزار تومان  و دریافت یک کُد در ذیل فاکتور می توانند ضمن ورود به سامانه #500* و انتخاب گزینه "جام جهانی" و ثبت کد دریافتی ذیل فاکتور خود، در مسابقه پیش بینی نتایج مسابقات جام جهانی شرکت کنند.

جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش با استقبال وسیعی از سوی مشتریان عزیز مواجه شده است و تا کنون بیش از 120 هزار نفر از علاقمندان و فوتبال دوستان در فرآیند پیش بینی مسابقات فوتبال جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش شرکت کرده اند.

زمانِ قرعه کشی جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش، روز سوم مرداد ماه مصادف با میلاد با سعادت امام رضا (ع) خواهد بود و به 11 برنده خوش شانس این جشنواره جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ جایزه ی جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش برای نفر اول 4 میلیون تومان، نفرات دوم، سوم، چهارم هر یک 3 میلیون تومان و نفرات پنجم، ششم و هفتم هر کدام 2 میلیون تومان و نفر هشتم تا یازدهم نیز هر یک به قید قرعه یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.

شایان توجه است؛ نتایجِ پیش بینی رقابت های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در جشنواره یک جام و 11 برنده افق کوروش حاکی از آن است که حدود 61 درصد از شرکت کنندگان دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مراکش را به درستی پیش بینی کرده بودند؛ در بازی دوم تیم ملی فوتبال ایران با اسپانیا نیز  57 درصد از شرکت کنندگان در این جشنواره، نتیجه رقابت ها را صحیح حدس زده بودند و در بازی نهایی و سرنوشت ساز تیم کشورمان با پرتغال نیز فقط 34 درصد از مشارکت کنندگان توانستند نتیجه مساوی این رقابت را درست پیش بینی کنند.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
افق کوروش
تخفیف
جایزه
جشنواره
جام جهانی
مسابقه

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها