اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
5555 جایزه نقدی برای 5555 مشتری خوش شانس در پنج سالگی افق کوروش
1397/09/07

5555 جایزه نقدی برای 5555 مشتری خوش شانس در پنج سالگی افق کوروش

شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه را با  5555 جایزه نقدی با مشتریان وفادار و همیشگی خود جشن می گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح به پاس و ارج نهادن به همراهی و همدلی مشتریان در سراسر کشور 5555 جایزه نقدی به قید قرعه برای قدردانی از مشتریان وفادار خود در نظر گرفته است.

شرط شرکت در قرعه کشی5555جایزه نقدی ویژه پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، ارسال کدِ درج شده در ذیل فاکتور در خرید های 55 هزار تومان به بالا به سامانه *500# و ثبت در گزینه اوکی باش است که پس از ارسال کد به این سامانه از سوی مشتریان، پیامکی مبنی بر تأیید دریافت موفقیت آمیز کد برای فرد متقاضی شرکت در قرعه کشی ارسال خواهد شد.

 

*5555 جایزه نقدی برای مشتریان خوش شانس افق کوروش

در قرعه کشی 5555 جایزه نقدی ویژه ی پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به 5 برنده خوش شانس در یک هزار و صد شعبه افق کوروش در سراسر کشور، کارت هدیه 150 هزار تومانی اعطا خواهد شد. 

این قرعه کشی نهم آذر ماه همزمان با سالروز افتتاح فروشگاه زنجیره ای افق کوروش برگزار خواهد شد و اسامی برنده ها پس از انجام قرعه کشی متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

*مسابقه هیجان انگیز عکاسی اوکی باش

همراهان همیشگی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش برای شرکت در مسابقه هیجان انگیز عکاسی اوکی باش می توانند  تا 15 آذر ماه با ارسال عکس خود در قالب های موجود در ربات @myok_bot فرصت دارند، شانس خود را در قرعه کشی 55 کارت هدیه یک میلیون تومانی نیز امتحان کنند.

 

*قرعه کشی افق کوروش برای متولدین آذر ماه

از آنجایی که سالروز تولد شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در آذر ماه می باشد، این شرکت برای متولدین آذر ماه نیز برنامه ویژه ای دارد.

متولدین آذرماه می توانند با ثبت شماره موبایل خود در سامانه *500# و گزینه اوکی باش و بخش  مسابقه آذر ماهی های خوش شانس، در قرعه کشی کارت هدیه 150 هزار تومانی شرکت کنند.


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
پنج سالگی افق کوروش
جشنواره
مسابقه

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها