اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
گرامیداشت روز زن در شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
1397/12/07
با حضور قائم مقام و معاونت منابع انسانی؛

گرامیداشت روز زن در شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، مراسم تجلیل از مقام زن در ستاد مرکزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به مناسبت روز زن،  از بانوان شاغل در ستاد مرکزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با حضور حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل و وحید کامیاب معاونت منابع انسانی و بانوان شاغل در ستاد مرکزی افق کوروش برگزار شد.  

 

 

حسین صبوری قائم مقام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن تبریک و گرامیداشت روز زن، از تلاش و مسئولیت پذیری همکاران زن قدردانی کرد و یکی از عوامل اصلی موفقیت شرکتِ رو به رشد و توسعه ی افق کوروش را در نتیجه ی زحماتِ بانوان شاغل عنوان نمود.

وی در ادامه وجه تمایز شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را در وجودِ نیروی انسانی متعهد و کار آمدی دانست و شرکت با تلاش خستگی ناپذیر نیروی انسانی خود موفق شد در مدت  5 سال از آغاز فعالیت خود در صدر جدول فروشگاه های زنجیره ای برتر کشور قرار گیرد و به رغم مشکلات و چالش های اقتصادی محکم و استوار به سمت چشم انداز خود گام بردارد.

وحید کامیاب معاون منابع انسانی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز در ادامه این مراسم ضمن عرض شاد باش به مناسبت فرارسیدن روز زن و با اشاره به اینکه 33 درصد از جمعیت دفتر مرکزی شرکت را بانوان تشکیل می دهد، از زحمات و تلاش های آنان تقدیر کرد و در ادامه درخواست کرد که با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شرکت را در ارائه خدمات مطلوب به همکاران یاری کنند. 


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
تخفیف
روز زن
روز زن مبارک
گرامیداشت مقام زن

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها