اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
محموله 15 میلیاردی خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ در مناطق سیل زده توزیع شد 
1398/01/31

محموله 15 میلیاردی خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ در مناطق سیل زده توزیع شد 

محموله 15 میلیاردی خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ حاوی 20 هزار بسته غذایی و بهداشتی پس از آماده سازی و بسته بندی، در بین آسیب دیدگان مناطق سیل زده لرستان و خوزستان توزیع شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در پی تصمیمِ مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و با اتحاد و همبستگیِ شرکت های زیر مجموعه این گروه صنعتی، مبلغِ 15 میلیارد تومان جهت ارسال اقلام و محصولات مورد نیاز به هموطنان آسیب دیده در مناطق سیل زده اختصاص پیدا کرد.

این تصمیم بلافاصله پس از وقوعِ بلایای طبیعی و سیلاب های اخیر و با توجه به ضرورت همدلی ، همراهی و همبستگی جهت کاستن از درد و رنج مردم شریف و نجیب ایران و البته با قید فوریت و سرعت در ارسال بسته های غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده اخذ شد.

شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به عنوان یکی از شرکت های برترِ زیر مجموعه ی گروه صنعتی گلرنگ که توانسته است طی دو سال گذشته با بیش از 1360 شعبه در کشور رتبه نخست را به لحاظ تعداد شعب فعال در کشور به خود اختصاص دهد و ضمن کسب محبوبیت در بین هموطنان، رتبه اول را در شاخص فروش و بهره وری از آن خود کند؛ در این مسیر انسان دوستانه و از ابتدای وقوع سیلاب های اخیر، به سهم خود برای بهبود کمی و کیفی کمک رسانی به مناطق سیل زده تلاش کرد.  

مناطق گلستان و لرستان افق کوروش از ابتدای وقوع سیلاب های اخیر در این مناطق بلافاصله جهت ابراز همدردی با آسیب دیدگان به تامین و ارسالِ محصولات مورد نیاز به مناطق سیل زده همت گماشتند و هر یک از این مناطق با توزیع یک هزار بسته غذایی در آق قلا و پلدختر، تلاش برای خدمت رسانی به هموطنان در مناطق سیل زده را وظیفه خود دانستند.

پس از اختصاص 15 میلیارد تومان بودجه از سوی خانواده گروه صنعتی گلرنگ جهت تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز به آسیب دیدگان در مناطق سیل زده، افق کوروشی ها با تلاشی مضاعف آماده سازی و بسته بندی محصولات را آغاز کردند و به همّت کارکنان پرتلاشِ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در انبار مرکزی، آماده سازی و بسته بندی 10 هزار بسته غذایی و 10 هزار بسته مواد شوینده و بهداشتی جهتِ ارسال و توزیع به سیل زدگان استان لرستان و خوزستان انجام پذیرفت.   

بسته های غذایی این محموله اهدایی اقلامی همچون روغن سرخ کردنی، روغن پخت و پز، رُب، تن ماهی، چای، خرما، عدس و کیک می شود و بسته بهداشتی نیز اقلامی منجمله دستمال کاغذی، دستمال دوقلو توالت، دستمال مرطوب، نوار بهداشتی بزرگ و متوسط، پوشک کامل بچه، مایع ظرفشویی، سفره یکبار مصرف، مایع دستشویی، شامپو سر خانواده، شامپو بچه، خمیردندان، پودر لباسشویی دستی، کیسه زباله متوسط و فریزر را در برمی گرفت که این بسته های غذایی و بهداشتی با همتِ کارکنان پرتلاش و متعهد لرستان و خوزستانِ افق کوروش بین مردم آسیب دیده در مناطق سیل زده توزیع شد.

 

 

 


برچسب ها:

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه های همواره تخفیف
فروشگاه ها ی زنجیره ای افق کوروش
سیل زدگان

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها