اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
مدیرعامل افق کوروش از دو قهرمان وزنه برداری کشور تجلیل کرد
1396/07/16

مدیرعامل افق کوروش از دو قهرمان وزنه برداری کشور تجلیل کرد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از سهراب مرادی و بهداد سلیمی قهرمانان صاحب نام رشته وزنه برداری تقدیر شد.

 
به گزارش روابط عمومی ، در این مراسم مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با تقدیر از بهداد سلیمی و سهراب مرادی دو ملی پوش وزنه بردار کشورمان، آنها را مایه مباهات ورزش و سربلندی ایران توصیف کرد و افتخارآفرینی شان را برای کشور ستود. 


وی ضمن عرض تبریک به سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری کشور که اخیرا موفق به کسب مدال طلادر دسته 94 کیلوگرم در مسابقات وزنه برداری داخل سالن آسیا و همچنین شکست رکورد مجموع جهان شد، از وی بابت کسب این افتخار قدردانی و ضمن آرزوی پیروزی در میدانِ رقابت های آتی گفت: به عنوان یک ایرانیِ علاقمند به ورزش به وجودِ قهرمانانی همچون شما که باعث سربلندی و عزت ایران و ایرانیان هستند، افتخار می‌کنم. 


مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با تاکید بر اهتمام این شرکت بر حمایت همه جانبه از ورزشکاران به ویژه قهرمانان رشته وزنه برداری گفت: شرکت افق کورش در حد توان از قهرمانان ملی تجلیل می کند و برای حمایت از آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود. 


وی همچنین این نکته را مورد اشاره قرار داد که در آستانه اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران به مسابقات جهانی آمریکا افق کورش این امکان را دارد که به صورت رسمی و با تمام توان، حمایت تیم ملی وزنه برداری را در این رقابت‌ها برعهده بگیرد.


فخریان حمایت از ورزش وزنه برداری و قهرمانان این رشته ورزشی را در لیگ برتر از دیگر برنامه های حمایتی شرکت افق کورش توصیف کرد.


بهداد سلیمی وزنه بردار ملی پوش جمهوری اسلامی ایران نیز با قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش گزارشی از فعالیت های ورزشی اخیر خود و رقابت های پیش رو ارائه کرد.

 


قهرمان سنگین وزن وزنه‌برداری جهان گفت: خوشبختانه روند بهبود مصدومیتم به خوبی پیش می‌رود و در حال حاضر 90 درصد بهبودی حاصل شده است.


سلیمی گفت: حدود 2 ماه تا مسابقات جهانی زمان داریم و امیدوارم در مدت باقیمانده به آمادگی صد در صد برسم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.


سهراب مرادی دیگر قهرمان ملی پوش کشورمان نیز با سپاس از مهمان نوازی مدیرعامل شرکت افق کوروش از رقابت های ورزشی رشته وزنه برداری سخن گفت و با استقبال از حمایت های موثر شرکت افق کورش از ورزش وزنه برداری نیز ابراز امیدواری کرد که این حمایت های کارآمد بتواند ورزش وزنه برداری و ورزشکاران این رشته را در مسیر موفقیت هر چه بیشتر و کسب افتخار برای کشورمان رهنمون سازد.


گفتنی است؛ در این دیدار صمیمی و ارزشمند مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به پاسداشت تلاش های این دو قهرمان و ملی پوش وزنه برداری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آنها تجلیل به عمل آورد. 
 


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
امیرخسرو فخریان
وزنه برداری
قهرمان وزنه برداری
بهداد سلیمی
سهراب مرادی
حمایت افق کوروش از وزنه برداری
تندیس چهره ماندگار صنعت و تجارت
بازارچه نیکوکاری شکوه مهرورزی

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها