اخبار افق کوروش /  اخبار

چاپ
افتتاح صدمین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در منطقه چهار
1396/07/30

افتتاح صدمین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در منطقه چهار

مراسم افتتاح صدمین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در منطقه چهار با حضور مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در این مراسم مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از تلاش های معاونت و همکاران منطقه چهار افق کوروش در این مسیر قدردانی کرد و در ادامه ضمن اشاره به مزیت ها و منافع قابل توجه فروشگاه های زنجیره‌ای برای اقتصاد ملی، بهره گیری از تجربیات بین المللی به منظور اصلاح نظام توزیع و ایجاد فروشگاه های زنجیره ای در کشور در راستای کاهش هزینه خانوارها را مورد تاکید قرار داد. 


در ادامه کاظم کلب خانی معاون منطقه چهار فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با اشاره به فرآیندِ صدتایی شدن فروشگاه های افق کوروش در منطقه 4،  از زحمات و رهنمودهای مدیرعامل افق کوروش در این مسیر قدردانی کرد و در ادامه ابراز امیدواری نمود که دست یابی به این گونه موفقیت ها برای فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش کماکان تداوم داشته باشد. 


در پایان این مراسم مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به پاسداشت تلاش های ارزشمند همکاران منطقه چهار افق کوروش، با اهدای لوح تقدیر از برخی مدیران فروش، سرپرستان فروشگاه های افق کوروش و همچنین پرسنل ستادی منطقه 4 تجلیل کرد. همچنین پرسنل منطقه 4 افق کوروش نیز با اهدای لوحی به مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از حمایت و زحمات ایشان قدردانی کردند.

 

 


 

 


برچسب ها:

افق کوروش
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
امیرخسرو فخریان
مدیرعامل افق کوروش
منطقه 4
مراسم افتتاحیه
افتتاح صدمین فروشگاه

ارسال نظر

ارسال

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها